اخبار فناوریساعت های هوشمندوان پلاس

ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن با عمر باتری دو هفته‌ای معرفی شد

از زمان معرفی ساعت‌های هوشمند وان‌پلاس واچ، این شرکت چینی وان‌پلاس واچ‌های ویژه‌ای را در بازه‌های زمانی مختلف وارد بازار گجت‌های پوشیدنی کرده است. امروز وان‌پلاس در طی مراسمی با معرفی وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن، طرفداران هری پاتر را سوپرایز کرد. قیمت ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن ۱۶۹۹۹ روپیه (۲۲۵ دلار) تعیین شده و پیش فروش آن نیز از ۲۰ اکتبر( ۲۸ مهر ماه) آغاز خواهد شد.

ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن با مشخصاتی همانند نسخه‌‌ی اصلی وان‌پلاس واچ راهی بازار خواهد شد. این ساعت هوشمند از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی امولد، بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، سنسور کنترل ضربان قلب، سنسور SpO2، پایش خواب و باتری با طول عمر دو هفته‌ای بهره می‌برد. بند این ساعت از چرم گیاهی ساخته شده و نماد برجسته‌ی تاج هاگوارتز بر روی آن دیده می‌شود. همچنین فریم این ساعت هوشمند از روکش فولادی ضد زنگ ساخته شده و زخم هری نیز روی دکمه ثانویه ساعت نیز حک شده است.

وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن با رنگ‌آمیزی جدید، تم‌ها و ۶ صفحه‌نمایش منحصر‌به‌‌فرد از جمله هاگوارتز، هاگوارتز سیل، گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف و ریونکلاو عرضه می‌شود. همچنین چندین تغییر نرم‌افزاری با تم اختصاصی برای هر چهار خانه‌ی هافواردز و نمادها و انیمیشن‌هایی با موضوع هری پاتر در رابط کاربری این ساعت مچی هوشمند به چشم می‌خورد. این گجت پوشیدنی وان‌پلاس در جعبه‌ای زیبا با تم دیوار آجری قرار گرفته است. این ساعت هوشمند ۳ ماه بعد از بیستمین سالگرد اکران اصلی فیلم هری پاتر در کشور هند معرفی شده است.ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن از ۲۰ اکتبر ( ۲۸ مهر ماه) با قیمت ۱۶۹۹۹ روپیه (۲۲۵ دلار) از فروشگاه OnePlus و سایر فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسد. قیمت این مدل نسبت به نسخه‌ی اصلی ساعت وان پلاس با قیمت ۲۰۰ دلار گران‌تر و از نسخه‌ی کبالت با قیمت ۲۶۷ دلار ارزان‌تر است.

در انتها بد نیست به نسخه‌ی اصلی ساعت هوشمند وان‌پلاس نیز اشاره‌ای داشته باشیم. نسخه‌ی استاندارد وان‌پلاس واچ از نمایشگری ۱.۳۹ اینچی بهره می‌برد که پنلی از جنس امولد داشته و تراکم پیکسلی آن به ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. روی این ساعت را یک لایه محافظ ۲.۵ بعدی شیشه‌ای پوشانده که خمیده بوده و از ایجاد خط و خش سطحی روی شیشه‌ی نمایشگر جلوگیری می‌کند. فریم این ساعت از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و ۴۶ میلی‌متری است. بنابراین با ساعت نسبتا بزرگی روبه‌رو هستیم که باعث می‌شود کار کردن با آن بسیار لذت‌بخش‌تر باشد.

 

در بخش نرم‌افزار هم شاهد Real Time Operation System به‌عنوان سیستم‌عامل این محصول هستیم که در ساعت‌‌های هوشمند Amazfit هم شاهد آن بودیم. این یعنی شاید از اپلیکیشن‌های شخص ثالث در آن پشتیبانی نشود. رابط کاربری این ساعت بسیار ساده بوده و به نسبت رابط کاربری ساعت‌های مجهز به Wear OS، خلوت‌تر است. از قابلیت‌های خوب این ساعت می‌توان به امکان پاسخ یا رد تماس، پاسخ به اعلانات و ثبت عکس اشاره کرد. باتری به کار رفته در وان‌پلاس واچ ۴۰۲ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که به ادعای وان‌پلاس می‌تواند این محصول را تا دو هفته با استفاده‌ی معمولی روشن نگه دارد. وان‌پلاس معتقد است اگر کاربران استفاده‌ی سنگینی هم از این ساعت داشته باشند باز هم تا یک هفته می‌توانند روی شارژدهی باتری آن حساب کنند؛ بدون اینکه به شارژ مجدد دستگاه نیاز باشد.

از قابلیت‌های سخت‌افزاری دیگر این ساعت می‌توان به بهره‌مندی از GPS داخلی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که تنها ۲ گیگابایت از آن در دسترس است اشاره کرد. وان‌پلاس ادعا می‌کند کاربران می‌توانند ۵۰۰ قطعه موسیقی را درون حافظه‌ی داخلی این ساعت ذخیره کنند و بدون نگرانی از بابت کندی یا پرشدن حافظه حین انجام کار به موسیقی گوش دهند. وان‌پلاس واچ همچنین با بسیاری از ایربادزهای بلوتوثی هم برای پخش بی‌سیم موسیقی سازگاری دارد. از قابلیت‌های جذاب دیگر این ساعت می‌توان به امکان کنترل تلویزیون وان‌پلاس نظیر کم کردن صدا حین تماس دریافتی یا خاموش کردن خودکار تلویزیون هنگامی که کاربر به خواب می‌رود اشاره کرد.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار