اخبار فناوریسامسونگهدست و هدفون

سامسونگ گلکسی بادز پرو 2 تا 2 ماه دیگر معرفی خواهد شد

اگرچه سامسونگ از طریق کمپین تبلیغاتی قدرتمند برای سری گلکسی بادز خود، مسیر موفقیت این گجت‌ها در بازارهای جهانی را هموار کرد؛ اما کمپانی کره‌ای پس از عرضه 2 محصول از خانواده گلکسی بادز طی سال 2020 و 2 محصول دیگر در سال 2021 هنوز از مدل جایگزین ایرپادز طی سال جاری میلادی رونمایی نکرده است.

به‌دنبال عرضه گلکسی بادز لایو در سال 2020 و گلکسی بادز 2 در سال 2021، پیش‌بینی عرضه عضو جدیدی از دومین خانواده پرفروش ایربادهای بی‌سیم در جهان طی رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه آگوست 2022 امری منطقی به‌نظر می‌رسید. این رویداد عمدتا بر معرفی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 تمرکز دارد.

با این‌حال چند روز قبل یک خبرچین قابل اعتماد در توئیتر این فرضیه را مورد تردید قرار داد و پیش‌بینی کرد که گلکسی بادز پرو 2 تقریبا همزمان با رویداد آینده Galaxy Unpacked و نه دقیقا در جریان برگزاری این مراسم معرفی خواهد شد. این فرضیه جدید از سوی یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد دیگر به‌صورت نسبی مورد تائید قرار گرفته است. این منبع با استناد به اطلاعات ارائه شده توسط برخی منابع خرده فروشی ادعا می‌کند که ایربادهای ارتقایافته سامسونگ احتمالا زودتر از موعد زمانی مورد انتظار به بازار عرضه خواهند شد. بر این اساس عرضه تجاری گلکسی بادز پرو 2 به احتمال فراوان در اوایل ماه جولای آغاز خواهد شد. این موضوع بدان معناست که تا موعد رونمایی رسمی از ایربادهای بی‌سیم جدید سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است.

موضوع جالب توجه اینکه وبسایت SnoopyTech ادعا می‌کند که نام گلکسی بادز پرو 2 اگرچه گزینه‌ای محتمل است؛ اما برای استفاده از این عنوان هیچ تضمینی وجود ندارد. چنین ادعایی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اکنون بازار ایربادهای بی‌سیم تحت سیطره ایرپادهای شرکت اپل قرار دارد و بی‌تردید سامسونگ نیز در این بازار از افشای نام تجاری و سایر جزئیات مربوط به محصولات خود امتناع می‌کند. بنابراین منطقی نیست که با اطمینان 100 درصدی اعلام کنیم مدل جانشین گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز 2 با نام تجاری گلکسی بادز پرو 2 و نه گلکسی بادز 3 معرفی خواهد شد.

 

اگرچه برنامه احتمالی سامسونگ برای رونمایی از گلکسی بادز پرو 2 پیش از معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 تا حدی تعجب‌آور به‌نظر می‌رسد؛ اما در رابطه با مدل‌های رنگی قابل عرضه برای این ایرباد با اطمینان می‌توان اظهارنظر کرد. بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده، گلکسی بادز پرو 2 در مدل‌های رنگی سفید (Zenith White)، بنفش (Zenith Bora Purple) و مشکی (Zenith Graphite) به بازار عرضه خواهد شد. این مدل‌های رنگی با گزینه‌های Phantom Violet، Phantom Black و Phantom Silver عرضه شده با نخستین نسل گلکسی بادز پرو تفاوت فاحشی ندارند.

از سوی دیگر مدل غیر پرو گلکسی بادز 2 هم‌اکنون با رنگ‌آمیزی‌های سبز زیتونی، بنفش، سفید، مشکی و چندرنگ قابل دسترس است. بنابراین در صورت اعمال تغییرات مورد اشاره به‌نظر می‌رسد که سامسونگ حداقل در ابتدا چند گام روبه عقب برداشته است. با این‌حال گلکسی بادز پرو 2 همواره می‌تواند با مدل‌های رنگی متنوع‌تری روانه بازار شود. شایان به ذکر است که مدل‌های رنگی اعلام شده برای این ایرباد می‌توانند دارای ظاهری منحصربه‌فرد باشند. به‌طور خلاصه طرفداران ایربادهای بی‌سیم که از هندست‌های اندرویدی استفاده می‌کنند؛ اکنون بی‌صبرانه منتظر فرا رسیدن ماه جولای هستند.

منبع PhoneArena
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار