بازیگیمینگ

سویوشی کودرا شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی را ترک خواهد کرد

آقای سویوشی کودرا (Tsuyoshi Kodera)، شخصی که نقشی اساسی را در راه اندازی و مدیریت سرویس‌های آنلاین پلی‌استیشن داشته است، در انتهای سال مالی جاری از بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) جدا خواهد شد.

سویوشی کودرا ابتدا در سال ۲۰۱۰ به عنوان معاون ارشد به تیم شبکه‌ی سرگرمی‌های تعاملی سونی ملحق شد و پس از مدتی در سال ۲۰۱۳ توانست به جایگاه مدریت سونی نتورک اینترتینمنت (Sony Network Entertainment) دست پیدا کند. به عنوان رهبر تیم شبکه، کودرا نقش بسیار مهمی را در انتشار سرویس‌های آنلاین پلی‌استیشن مانند فروشگاه پلی‌استیشن، پلی‌استیشن پلاس، پلی‌استیشن ناو و پلی‌اسیتشن ویدئو و پلی‌استیشن موزیک داشته است.

پلی‌استیشن پلاس، سرویسی که بازی‌های رایگان، تخفیفات و سرویس‌های آنلاین را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد، در زمان فعالیت کودرا به یکی از بزرگ‌ترین منابع درآمد شرکت سونی تبدیل شد. طبق آمار منتشر شده تا ماه می ۲۰۲۰، بیش از ۴۰ میلیون نفر مشترک سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند.

در سال ۲۰۱۶، پس از این‌ که سونی تصمیم گرفت بخش‌های سرگرمی‌های کامپیوتری و شبکه‌ی خود را ترکیب کرده و بخش سرگرمی‌های تعاملی را راه اندازی کند، آقای کودرا به عنوان یکی از مدیران این بخش جدید انتخاب شد. پس از جدا شدن آقای اندرو هاوس (Andrew House) در سال ۲۰۱۷، کودرا برای مدت کوتاهی وظیقه‌ی رهبری سرگرمی‌های تعاملی سونی را برعهده داشت تا زمانی که مدیر جدید پلی‌استیشن یعنی آقای جیم رایان (Jim Ryan) در آوریل ۲۰۱۹ انتخاب شد.

سویوشی کودرا در تاریخ ۱۲ فروردین (۱ آوریل) سرگرمی‌های تعاملی را ترک خواهد کرد و در بخش دیگری از شرکت سونی مشغول به کار خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار