بازیگیمینگ

شخصیت جدید کیمبرلی برای استریت فایتر ۶ معرفی شد؛ یوری هم بازمی‌گردد

به تازگی در جریان تورنومنت استریت فایتر در رویداد Evo 2022، یک تریلر کاملا جدید از استریت فایتر ۶ منتشر شده است. این تریلر شخصیت‌های یوری (Juri) و کیمبرلی (Kimberly) را به عنوان دیگر مبارزان بازی معرفی می‌کند. در واقع با با نزدیک‌تر شدن به انتشار این بازی مبارزه‌ای مورد انتظار، تعداد کل شخصیت‌های رسمی که تاکنون معرفی شده‌اند به عدد ۷ می‌رسد.

کیمبرلی یک نینجا است که به فرهنگ پاپ منحصربه‌فرد دهه‌ی ۸۰ میلادی علاقه‌ی زیادی دارد. او شباهت‌هایی به شخصیت گای، نینجای دیگری دارد که بارها در سری استریت فایتر ظاهر شده اما در اصل از مجموعه‌ی فاینال فایت آمده است. البته دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد زیرا به نظر می‌رسد که کیمبرلی در واقع شاگرد گای است.

از طرف دیگر یوری شخصیتی است که برای طرفداران استریت فایتر نیازی به معرفی ندارد. به نظر می‌رسد که حرکات او او بسیار شبیه به نسخه‌های قبلی این شخصیت است. البته با توجه به سیستم‌های جدید استریت فایتر ۶ تغییراتی داشته و یک حرکت ویژه‌ی جدید دریافت کرده است. او برای کسانی که به حرکات ترکیبی پا علاقه دارند، عالی است.

 

تاکایوکی ناکایاما به عنوان کارگردان بازی در مورد طراحی شخصیت‌های بازی گفت:

برای طراحی کیمبرلی، ما قصد داشتیم لباسی مناسب برای حرکات سریع و آکروباتیک او ایجاد کنیم، زیرا او در ورزش‌هایی مانند دو ومیدانی سرآمد است و یک رهبر تشویق نیز است. ما سعی کردیم مدل مو و لباس او را به زیبایی نمایان کنیم زیرا او در دویدن و حملات هوایی متخصص است. اسپری و دستگاه کاست قابل حمل روی کمر او نیز برای حرکات خاص استفاده می‌شود.

از طرفی یوری لباس خود از بازی Super Street Fighter IV را حفظ کرده اما تغییراتی در آن ایجاد شده تا با جلوه‌های بصری استریت فایتر ۶ مطابقت داشته باشد. در مدل موی او نیز تغییری ایجاد شده که به نظر من شخصیت جدیدی به او می‌دهد. در زیر ژاکت او، نوارهایی مشکی که شبیه عنکبوت است، بدن او را پوشانده‌اند. همچنین، کلاه ایمنی او با طراحی‌اش مطابقت دارد. تلفن هوشمند یوری نیز شخصیت و سبک زندگی او را منعکس می‌کند.

 

کپ‌کام در کنار معرفی شخصیت‌های جدید دو گزارشگر جدید مبارزات در بازی با نام‌های تیستی استیو (Tasty Steve) و جیمز چن (James Chen) را معرفی کرده است. البته جیمز چن بیشتر وظیفه‌ی تحلیل بازی‌ها را برعهده خواهد داشت. این دو در واقع به گزارشگرهای قبلا معرفی شده‌ی بازی بازی یعنی آرو و جیمز لوپز ملحق خواهند شد و هیجان مبارزات را بیشتر خواهند کرد. گزارش آن‌ها همچنین به ۱۳ زبان به صورت زیرنویس ترجمه خواهد شد.

استریت فایتر ۶ در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار