اخبار فناوریشیائومیگجت ها

شیائومی روی یک ردیاب هوشمند کار می‌کند؛ جایگزین ارزان AirTag اپل

اخیرا یک پتنت با عنوان «روش و دستگاهی برای یافتن اشیا» به نام شیائومی  ثبت شد. پس احتمالا کمپانی چینی در حال کار روی یک ردیاب هوشمند است که می‌تواند جایگزین ارزان‌تر اپل ایرتگ باشد.

شیائومی برای پتنتی با شماره درخواست CN106877911B در سال ۲۰۱۷ اقدام کرد و اخیرا موفق به ثبت آن شد. با توجه به توضیحات درج شده و عنوان پتنت، می‌توان نتیجه گرفت که به یک ردیاب هوشمند تعلق دارد.

پیش‌تر برخی دیگر از تولیدکنندگان موبایل، مانند سامسونگ و اپل هم چنین محصولی را عرضه کرده بودند؛ دستگاهی که برای یافتن انواع گجت و اشیای گمشده استفاده می‌شود.

با نگاهی به سابقه Xiaomi می‌توان انتظار داشت که این کمپانی ردیاب هوشمند خود را با قیمت کمتری از رقبا عرضه کند؛ موضوعی که آن را برای مشتریان بیشتری در دسترس قرار خواهد داد. البته فعلا فقط با یک پتنت روبه‌رو هستیم و انتظار برای عرضه‌ی چنین محصولی توسط شیائومی، خیلی زود است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار