موبایلموتورولا

قیمت گوشی موتو G50 موتورولا در یک خرده فروشی فاش شد

براساس گزارش GSM Arena، قیمت گوشی موتو G50 موتورولا برای لحظاتی بر روی وبسایت یکی از خرده‌فروشی‌های اسپانیایی قرار گرفت.

این گوشی (با شماره مدل XT2137) که با اسم رمز “ایبیزا” (Ibiza) شناخته می‌شود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ شرکت کوالکام (۵G) استفاده خواهد کرد. براساس اطلاعات فاش‌شده، این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند و قیمت آن ۲۳۰ یورو خواهد بود. این قیمت با اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی همخوانی دارد.

اسنپدراگون ۴۸۰ اولین پردازنده‌ی سری ۴ کوالکام است که از فناوری ۵G استفاده می‌کند و از این رو، گوشی موتو G50 ارزان‌ترین گوشی شرکت موتورولا خواهد بود که از این فناوری پشتیبانی می‌کند. همچنین به احتمال زیاد، یک نسخه‌ی ۶ گیگابایتی نیز از این گوشی عرضه خواهد شد.

گوشی موتو G50 از یک صفحه نمایش ال سی دی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ استفاده کرده و به یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از فست شارژ ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

همچنین ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی موتو G50 با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل به ثبت تصاویر می‌پردازد. انتظار می‌رود که این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده کند.

قرار است در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار