اچ پیاخبار فناوریلپ تاپ

لپ‌تاپ و مانیتورهای جدید HP برای افزایش بهره‌وری کاربران معرفی شدند

اچ‌پی امروز از چند لپ‌تاپ جدید از خانواده دراگون‌فلای، فولیو و انوی رونمایی کرد که قرار است دفتر خانگی شما را در زمان دورکاری به کارگاه خلاقیت تبدیل کنند.

اچ‌پی امسال از حضور در CES 2021 برای رونمایی از محصولاتی استفاده کرد که به ادعای آن‌ها می‌توانند دفتر خانگی شما را به کارگاه خلاقیت تبدیل کنند. این شرکت می‌گوید: «با توجه به تداوم دورکاریِ حدود نیمی از نیروی کار در دوران همه‌گیری کووید-۱۹، کاربردهای جدیدی در حوزه‌های شخصی و کاری برای کامپیوترهای شخصی به وجود آمده است.»

اولین دستگاهی که HP با کمک آن می‌خواهد دورکاری را آسان‌تر کند HP Elite Dragonfly G2 است؛ دستگاهی که تحت عنوان سبک‌ترین و جمع‌وجورترین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر با وزنی کمتر از ۱ کیلوگرم معرفی شده است. این دستگاه ۲ در ۱ از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل و گرافیک مجتمع اینتل، 5G یا 4G کلاس گیگابیت و قابلیت Tile بهره می‌برد. الیت دراگون‌فلای G2 از مواد بازیافتی، از جمله زباله‌های پلاستیکی اقیانوس‌ها، ساخته شده است.

از ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ می‌توانیم به صدای Band & Olufsen اشاره کنیم که به گفته اچ‌پی حالا با کمک هوش مصنوعی می‌تواند برای گوش دادن به موسیقی و فیلم‌ها به کار برود. فناوری تشخیص نفوذ جدید این شرکت موسوم به HP Tamper Lock هم در صورت دسترسی فیزیکی یا در معرض خطر قرار گرفتن دستگاه کاربر را مطلع و لپ‌تاپ را قفل می‌کند.

اچ‌پی الیت دراگون‌فلای G2 با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی در رنگ آبی سنجاقکی از ماه فوریه به بازار می‌آید ولی قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

لپ‌تاپ بعدی HP Elite Folio است که در واقع چیزی بین لپ‌تاپ، تبلت و دستگاه پخش رسانه است. این محصول از چیپست اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G استفاده می‌کند که امکان استفاده از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی، وای‌فای ۶ و پخش ۲۴.۵ ساعته ویدیو را دارد.

اچ‌پی الیت فولیو نوت‌بوکی ۲ در ۱ است که از پنل HP Sure View Reflect و وب‌کمی با قابلیت‌های حریم خصوصی استفاده می‌کند. میدان دید این وب‌کم ۷۶ درجه است و دو میکروفن دارد. جنس بدنه این دستگاه از چرم گیاهی است. لپ‌تاپ فوق وزنی در حدود ۱.۲ کیلوگرم دارد و از ماه فوریه وارد بازار می‌شود. متاسفانه هنوز قیمتی برای این دستگاه اعلام نشده است.

HP EliteBook 840 G8 Aero با وزن ۱.۱ کیلوگرمی از پردازنده نسل یازدهم اینتل، قابلیت‌های یکپارچه Tile، وای‌فای ۶ و 5G LTE استفاده می‌کند. این دستگاه علاوه بر قابلیت‌های امنیتی دراگون‌فلای و فولیو دارای وب‌کمی با وضوح 720p HD، میکروفن سوم، بلندگوی قدرتمند و سیستم صوتیِ مبتنی بر هوش مصنوعی اچ‌پی است.

الیت‌بوک 840 G8 Aero نمایشگری ۱۴ اینچی با حداکثر ۲ ترابایت حافظه داخلی دارد. بدنه این دستگاه از منیزیم ساخته شده و ۹۰ درصد آن مواد بازیافتی و ۱۰۰ درصد بسته‌بندی آن پایا است. انتظار داریم این دستگاه را در ماه آوریل ببینیم. قیمت الیت‌بوک جدید اچ‌پی هنوز مشخص نشده است.

محصول بعدی HP EliteBook x360 1030 G8 است که نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با گرافیک اینتل Iris Xe دارد. شارژ سریع این دستگاه اجازه می‌دهد تا ۵۰ درصد از ظرفیت باتری را در مدت ۳۰ دقیقه شارژ کنید. این محصول نسخه‌ای ۱۴ اینچی به نام EliteBook x360 1040 G8 هم دارد که ۷۵ درصد از بدنه آن از آلومینیوم بازیافتی، ۷۵ درصد از حاشیه‌های صفحه از پلاستیک بازیافتی و ۵۰ درصد از دکمه‌های کیبورد از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

هر دو فرم فاکتور پردازنده‌ای قدرتمند، امنیتی مثال‌زدنی و ارتباطات سریع 5G دارند. قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه‌ها قرار است ماه آینده اعلام شود.

اچ‌پی لپ‌تاپ HP Envy 14 را محصولی با قابلیت حمل بالا توصیف کرده که می‌تواند یک کارگاه خلاقیت را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول اولین لپ‌تاپ اچ‌پی با نمایشگری ۱۴ اینچی است که دقت رنگ آن با Delta E <2 کالیبره شده است. عمر باتری اچ‌پی اِنوی به ۱۶.۵ ساعت می‌رسد و دکمه‌ای فیزیکی برای شاتر وب‌کم و قطع صدای میکروفن دارد. این محصول دارای قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند نویز پس‌زمینه را در هنگام استفاده از بلندگو، هدفون یا میکروفن از بین ببرد.

HP Envy 14 قرار است در ماه فوریه با قیمت ۲۲۹۹ دلاری به بازار بیاید.

اچ‌پی همچنین از دو مانیتور USB-C به نام‌های HP E24u G4 و HP E27u G4 پرده برداشت که نیازمند کابل‌های زیادی نیستند و میز کار شما را تمیز نگه می‌دارند. این دو محصول از ماه فوریه به بازار می‌آیند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار