اخبار فناوریایسوس

مانیتور ۳۲ اینچی ایسوس با پشتیبانی از بازی‌های ۴K 120Hz رونمایی شد

مانیتور ۳۲ اینچی ایسوس – Asus ROG Swift PG32UQ با پشتیبانی از بازی‌های ۴K 120Hz کنسول‌های بازی نسل جدید و مدرن‌ترین امکانات گیمینگ رونمایی شد.

ترجیح می‌دهید کنسول بازی پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس خود را به جای اتاق نشیمن، روی میز اتاق خواب خود بگذارید و بازی کنید؟ اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، هیچ چیزی را از دست نخواهید داد. کمپانی ایسوس امروز از یک مانیتور جدید به نام ROG Swift PG32UQ با اندازه ۳۲ اینچی و دو پورت HDMI 2.1 رونمایی کرده است که می‌تواند بازی‌های جدیدترین نسل کنسول‌های بازی را با رزولوشن ۴K و نرخ ۱۲۰Hz اجرا کند. بنابراین نیازی نیست برای اجرای بازی‌ها با رزولوشن ۴K حتماً نرخ رفرش نمایشگر را پایین بیاورید. در حال حاضر تنها باز‌ی‌های دو کنسول بازی PS5 و Xbox Series X هستند که ۴K 120Hz پشتیبانی می‌کنند و مانیتور ۳۲ اینچی ایسوس می‌تواند بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند.

سایر امکانات مانیتور ۳۲ اینچی ایسوس

و البته که این مانیتور می‌تواند گزینه عالی برای گیمرهای کامپیوترهای شخصی باشد. فناوری Display Stream Compression به شما اجازه اجرای سیگنال ۴K 144Hz از طریق کانکتور DisplayPort 1.4 را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از این مانیتور انتظار پشتیبانی از DisplayHDR 600، پوشش ۱۶۰ درصدی از فضای رنگ sRGB (و ۹۸ درصدی از DCI-P3) و همچنین سازگاری با فناوری G-Sync کمپانی انویدیا را داشته باشید.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این مانیتور گیمینگ نداده است، اما انتظار می‌رود در سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار آمریکای شمالی شود. قطعاً با توجه به اندازه ۳۲ اینچی، یک پنل ۴K و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی، PG32UQ نمی‌تواند نمایشگر ارزان قیمتی باشد. به این‌ها باید پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 که برای گیمرهای حرفه‌ای کنسول‌های بازی نسل جدید مهم است را هم اضافه کنیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار