اخبار فناوریایسوسموبایل

مشخصات گوشی ایسوس راگ فون ۶D فاش شد

شرکت ایسوس قصد دارد ۲۸ شهریور ماه از سری جدید گوشی‌های گیمینگ راگ فون ۶D رونمایی کند. پیش‌تر مشخص شده بود که این سری جدید متشکل از دو گوشی راگ فون ۶D و راگ فون ۶D Ultimate خواهد بود که با قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در همین راستا، یک افشاگر برخی مشخصات فنی گوشی راگ‌فون ۶D را فاش کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

پستی که یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته، برخی مشخصات فنی نسخه‌ی استاندارد سری ایسوس راگ فون ۶D را ارائه کرده که بر اساس آن، این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی Dimensity 9000 پلاس به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد. تراشه‌ی مذکور مدیاتک، معماری CPU Arm v9 را با لیتوگرافی ۴ نانومتری ترکیب می‌کند و یک هسته قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس کاری ۳.۲ گیگاهرتز دارد.

پیش‌تر نیز این گوشی هوشمند به همراه این پردازنده در بنچمارک AnTuTu قرار گرفته است. این تراشه‌ی قدرتمند در تست‌ پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی این بنچمارک به ترتیب ۲۹۱,۳۱۷ و ۴۳۰,۸۶۷ امتیاز کسب کرده است. احتمالاً در کنار تراشه‌ی Dimensity 9000 پلاس شاهد قرارگیری ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهیم بود.

به گفته‌ی این افشاگر ناشناس، گوشی ایسوس راگ فون ۶D مجهز به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۴۸ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi پشتیبانی خواهد کرد. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت.

 

ایسوس ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه‌گانه را تعبیه کرده که دوربین اصلی آن سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

گفته می‌شود که یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد که با شارژر ۶۵ واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می‌شود. ظاهراً این شارژر ۶۵ واتی می‌تواند در عرض ۴۲ دقیقه باتری پرظرفیت این گوشی هوشمند گیمینگ را به طور کامل شارژ کند.

طبق اعلام این افشاگر، ایسوس سیستم خنک‌کننده‌ی جدیدی را برای برادر بزرگ‌تر راگ فون ۶D یعنی ۶D Ultimate در نظر گرفته که بر خلاف راگ فون‌های قبلی عبور جریان هوا را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. باید اشاره کنیم مشخصاتی که برای گوشی راگ فون ۶D در این مطلب ذکر شده، برای راگ فون ۶D Ultimate نیز صدق می‌کند. اما مشخص نیست که سیستم خنک‌کننده‌ی جدید صرفاً متعلق به مدل Ultimate خواهد بود یا نسخه‌ی استاندارد نیز از این فناوری جدید بهره‌مند خواهد شد.

منبع: Gizmochina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار