موبایلهوآوی

معرفی سری هواوی P50 احتمالا به اردیبهشت یا خرداد ماه موکول شده است

سری هواوی P50 اولین گوشی‌های این شرکت هستند که بدون اندروید به دست کاربران خواهند رسید و به نظر می‌رسد همین موضوع تاریخ معرفی آن‌ها را به تعویق انداخته است. بر اساس گزارش یکی از رسانه‌های چینی، معرفی این گوشی‌ها احتمالا در ماه می (اردیبهشت-خرداد) انجام خواهد شد.

گفته می‌شود که این گوشی‌ها حدود دو هفته قبل وارد سومین مرحله‌ی آزمایش سیستم‌عامل هارمونی شده‌اند و گویا این آزمایش‌ها مطابق برنامه پیش نرفته است. این گزارش درباره‌ی جزئیات این موضوع اطلاعات زیادی منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد هواوی هنوز اعتماد زیادی به سیستم‌عامل اختصاصی خود برای کنار گذاشتن کامل اندروید ندارد. به همین خاطر معرفی آن به تعویق افتاده است. پیش از این گفته می‌شد این گوشی‌ها در اوایل فروردین ماه معرفی خواهند شد.

شرکت هواوی ماه‌ها قبل نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل هارمونی را برای چندین گوشی از جمله میت ۳۰ و میت‌پد پرو ارائه کرد تا توسط متخصصان استفاده شود. این شرکت قصد دارد در ماه بعدی میلادی عرضه‌ی رسمی این سیستم‌عامل را آغاز کند و به‌زودی شاهد انتشار زمان‌بندی ارائه‌ی این سیستم‌عامل برای گوشی‌های قدیمی این شرکت خواهیم بود.

از دیگر بخش‌های این گزارش می‌توانیم به وجود سه مدل در خانواده‌ی هواوی P50 به نام‌های P50، P50 پرو و P50 پلاس اشاره کنیم. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا از نسخه‌ی متن‌باز اندروید استفاده می‌کند و از طرف دیگر با وجود اینکه ماه‌ها از انتشار اندروید ۱۱ می‌گذرد، حتی گوشی‌های جدید هواوی هم فاقد این نسخه از اندروید هستند. در نهایت باید ببینیم سیستم‌عامل هارمونی با چه واکنشی از طرف کاربران روبه‌رو می‌شود.

منبع: Phone Arena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار