منتخب سردبیریادداشت سردبیر

نوروز 1400 مبارک باد

 

فرارسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۰ بر تمام همراهان عزیز مان مبارک؛ یک سال دیگر افتخار این را داشتیم که در کنارتان باشیم.

سال جدید از راه رسید تا زمین نفس تازه‌ای بکشد، طبیعت جان دوباره‌ای بگیرد، درختان بار دیگر بارور شوند و در این رویش سبز انگیزه و امید تازه‌ای برای ادامه حیات پیدا کنیم. سال ۱۳۹۹، به غایت سال عجیب و تلخی بود. از سویی مشکلات اقتصادی گردش چرخ زندگی‌های‌مان را کندتر کردند و از سمتی دیگر ویروس کرونا حتی مجال شب‌نشینی‌ها و هم‌صحبتی را هم از ما گرفت؛ معیشت‌مان سخت بود، دشوارتر شد. اما در ابتدای بهار، در فصل غزل‌خوانی بلبل‌ها و قناری‌ها چندان مجال شِکوه و گلایه نیست. امیدواریم فراسیدن نوروز ۱۴۰۰ فرصت و دلیلی باشد برای زدودن غبار دشمنی‌ها، تلخ‌کامی‌ها، پشت سر گذاشتن غم‌های کهنه از همه مهم‌تر تلاش برای حرکت به سوی آینده‌ای روشن‌تر؛ همانطور که هوشنگ ابتهاج عزیز می‌گوید: «بهار آمد بیا تا داد عمر رفته بستانیم / به پای سرو آزادی سر و دستی برافشانیم»

ما نیز مانند تمام انسان‌ها از عمق وجود دوست داریم هرچه زودتر سایه تاریک و چرکین ویروس کرونا از سرمان کم شود و در سال جدید بتوانیم نفس راحتی بکشیم. امیدواریم نوروز شروع یک سال پر از شادی، موفقیت و اتفاقات خوب برای همه شما عزیزان باشد و ما، اعضای تیم ، تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر از همیشه در خدمت‌تان باشیم و سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

در سال گذشته صدها مطلب و  برای‌تان آماده کردیم و به خود می‌بالیم که نگاه‌های پرمهر و شریف شما، ما را خواندند و دیدند. تبریک صمیمانه خود را به مناسب فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ به شما تقدیم می‌کنیم و برای‌تان آروزی سلامتی، شادکامی و عافیت داریم. امیدواریم در ماه‌های آتی نیز ما  را همراهی کنید تا در کنار یکدیگر مسیر سخت و دشوار ترقی را بی‌گزند طی کنیم.

سال نو مبارک

با تمام این اوصاف و مشکلات، زمان چون باد گذشت و 1400 مهمان خانه هایمان شد. سالی که امید داریم پر از سلامتی، نشاط و خوشی باشد. امید آنکه باران رحمت پروردگار مهمان سبزه زاران شود و عطر دل انگیز بهاران مشام را بنوازد. پس بیایید همه با هم با لبخند میزبان این مسافر نو پا باشیم.

لبخند بر لبان‌تان جاودان و نوروز 1400 بر شما مبارک باد

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار