موبایلنوکیا

نوکیا ۵.۴ با اسنپدراگون ۶۶۲ و قیمت ۱۸۹ یورویی معرفی شد

گوشی هوشمند نوکیا ۵.۴ – Nokia 5.4 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۲، دوربین چهارگانه و قیمت کمتر از ۱۹۰ یورو معرفی شد.

امروز نوکیا ۵.۴ با اسنپدراگون ۶۶۲، دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شود. این میان رده به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۳۹ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ مجهز است. محل قرار گیری دوربین نیز در جلوی دستگاه به شکل برش در بالای صفحه نمایش است.

در پشت دستگاه، قابی دایره‌ای شکل برای دوربین چهارگانه تعبیه شده است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و حسگر ۵ مگاپیکسلی اولترا واید نیز در کنار آن قرار گرفته است. علاوه بر این دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و داده‌ی عمق به کار می‌رود. در زیر سنسورهای دوربین، حسگر خازنی اثر انگشت وجود دارد.نوکیا 5.4

به سراغ بخش سخت افزاری دستگاه برویم؛ تراشه مقرون به صرفه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ در کنار ۴ گیگابایت رم در Nokia 5.4 قرار گرفته است. دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت از این میان رده عرضه خواهد شد که هردوی آن‌ها از microSD نیز پشتیبانی می‌کنند. سیستم عامل پیشفرض این گوشی، اندروید ۱۰ خواهد بود اما به روز رسانی اندروید ۱۱ نیز برای آن در دسترس خواهد بود. برای تامین انرژی نیز شاهد یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر تایپ سی ۱۰ واتی هستیم.

نوکیا 5.4

نوکیا ۵.۴ در رنگ‌های بنقش و آبی عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه در اروپا ۱۸۹ یورو بوده و سپس در بازارهای بیشتری از جمله هند، آمریکای شمالی و جنوبی، خاورمیانه، آفریقا و آسیا در دسترس خواهد بود.رنگ بندی نوکیا 5.4

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار