اخبار فناوریموبایلنوکیا

نوکیا G11 پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و عمر باتری ۳ روزه معرفی شد

مدتی قبل نوکیا از گوشی G11 رونمایی کرد و حالا نوبت به معرفی مدل پلاس این گوشی رسیده است. نوکیا G11 پلاس از نمایشگر ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بخش فوقانی این نمایشگر شاهد بریدگی قطره‌ای شکل هستیم که درون آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

از ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توانیم به بهره‌گیری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم که یک سنسور ۲ مگاپیکسلی هم آن را همراهی می‌کند. پنل پشتی بافت جذابی دارد و مانند بسیاری از گوشی‌های پایین‌رده، حسگر اثر انگشت در همین پنل تعبیه شده است.

 

نوکیا هنوز نام تراشه‌ی استفاده شده برای این گوشی را اعلام نکرده ولی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در کنار تراشه انجام وظیفه می‌کنند. نوکیا وعده داده که این گوشی دو نسخه‌ی بعدی اندروید را دریافت خواهد کرد و اگرچه نام نسخه‌ی فعلی اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد با اندروید ۱۲ به دست کاربران می‌رسد.

نوکیا وعده داده که گوشی G11 پلاس از عمر باتری سه روزه بهره می‌برد ولی هنوز مشخصات دقیق باتری اعلام نشده است. با توجه به اینکه مدل استاندارد از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، این گوشی بدون شک باتری بزرگ‌تری خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این گوشی با چه قیمتی و در چه تاریخی راهی بازار می‌شود.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار