موبایلهوآوی

هواوی نوا ۷ اس ای Lohas Edition 5G همراه با چیپ کایرین ۸۲۰E معرفی شد

هواوی نوا ۷ اس ای Lohas Edition 5G گوشی جدید کمپانی چینی بوده که به چیپست جدید کایرین ۸۲۰E مجهز شده است.

گرچه هواوی نمی‌تواند با استفاده از تکنولوژی آمریکایی چیپ تولید کند اما این موضوع روی پرچمدارانش تاثیر بلندمدت خواهد گذاشت و برای دیوایس‌های میان‌رده و پایین‌رده‌اش چیپ‌های زیادی در آستین دارد. امروز هواوی از جدیدترین گوشی میان‌رده‌اش رونمایی کرد که از چیپ جدید کایرین، محصول این کمپانی چینی استفاده می‌کند.

چیپ هواوی کایرین ۸۲۰E

پیش از اینکه درباره گوشی جدید چینی‌ها صحبت کنیم، بیایید چیپست جدید آن‌ها را زیر ذره‌بین ببریم. کایرین ۸۲۰E با لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده و در کنار خود برای پردازش‌های گرافیکی از Mali-G57 شش هسته‌ای کمک می‌گیرد. پردازنده از سه هسته کورتکس A76 با فرکانس کاری ۲.۲۲ گیگاهرتز و سه هسته کورتکس A55 با فرکانش کاری ۱.۸۴ گیگاهرتز تشکیل شده است. خوشبختانه در این چیپ کایرین ISP5.0 نیز گنجانده شده تا عکاسی در نور کم بهتر انجام شود و ویدیوها شفافیت بیشتری داشته باشند.

اگر نگاهی به مشخصات این چیپ داشته باشیم کاملا واضح خواهد بود که کایرین ۸۲۰E برای میان‌رده‌ها ساخته شده است. پشتیبانی از شبکه مخابراتی نسل پنجم از ویژگی‌های مهم آن برشمرده می‌شود که کاربران چینی را خوشحال خواهد کرد.

هواوی نوا ۷ اس ای Lohas Edition 5G

میان‌رده جدید هواوی مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با طراحی Punch Hole شده است. رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل یا همان فول اچ دی پلاس بوده و نسبتی معادل ۲۰:۹ دارد. سیستم عامل اندروید ۱۰ با پوسته EMUI 10.1 به طور پیش‌فرض روی دیوایس نصب خواهد شد و البته خبری از سرویس‌های موبایلی گوگل روی آن نیست.

در کنار چیپست جدید کایرین، هواوی نوا ۷ اس ای Lohas Edition با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که البته با کارت حافظه جانبی امکان افزایش آن تا ۲۵۶ گیگابایت فراهم شده است. حسگر تشخیص اثر انگشت نیز روی لبه کناری دیوایس قرار دارد.

در بخش دوربین، هواوی نوا ۷ اس ای Lohas Edition از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این ماژول یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با فاصله دریچه کانونی f/1.8 بوده که در کنارش سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته‌اند. روی قاب جلویی هم سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی به چشم می‌خورد.

چینی‌ها برای محصول جدیدشان یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته‌اند که با استفاده از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی شارژ می‌شود. در زمینه اتصالات، این گوشی از دو سیم‌کارت، ۵G، Wi-Fi 802.11ac، Bluetooth 5.1، USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

قیمت و عرضه به بازار

هواوی نوا ۷ اس ای Lohas Edition برچسب قیمتی ۳۵۵ دلاری خورده و از ۲۳ ژانویه فروش آن در چهار رنگ نقره‌ای، سبز، مشکی و بنفش آغاز خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار