بازیگیمینگ

پیش فروش بازی System Shock Remake از ماه آینده شروع خواهد شد

پیش فروش بازی System Shock Remake برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در اواخر فوریه آغاز می‌شود.

شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های Steam ،GOG و Epic Game Store نسخه‌ی آزمایشی بازی را سفارش بدهید. استودیوی نایت دایو (Nightdive) هنوز در تلاش است تا تجربه‌ی بازی را تا زمان انتشار بازی بهبود ببخشد. نسخه‌های آزمایشی کنسول‌ها بعدا منتشر خواهند شد. این تیم همچنین اعلام کرد که هرکسی که نسخه‌ی آزمایشی را سفارش بدهد، بازی System Shock 2: Enhanced Edition را به‌صورت رایگان دریافت خواهد کرد. کلیه‌ی پشتیبانان این بازی در Kickstarter و backerkit ، که ۳۰ دلار یا بالاتر کمک کرده‌اند نیز، آن را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند.

این تیم قصد دارد تا بازی System Shock Remake و نسخه‌ی System Shock 2: Enhanced Edition را هم‌زمان منتشر کند. چرا که System Shock 2: Enhanced Edition بنا بر گفته‌ی استودیوی توسعه دهنده خیلی خوب تکامل یافته است. تمام شخصیت‌ها و مدل‌های اسلحه برای این عنوان بازسازی شده است. استودیوی نایت‌دایو همچنین در حال کار بر روی یک نسخه‌ی مستقل VR از System Shock 2 است و قول داده که اخبار بیشتری را در آینده ارائه دهد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار