لوازم خانگی

چرا هر آشپزخانه به یک آون توستر احتیاج دارد؟

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

تمام مردم به هنگام خرید وسیله ای، قبل از آن به خوبی تحقیق می‌کنند، چندین محصول را انتخاب می‌کنند، آنها را باهم مقایسه کرده، شرایط و ویژگی های آنها را با یکدیگر بررسی می‌کنند تا در نهایت محصول را خریداری کنند.

ما اینجاییم که وقت و زمان شما را که صرف تحقیق و تفحص می‌شود را نصف کنیم که شما خرید آسان تری داشته باشید.

اکنون در این زمینه نیز ممکن است چند سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد. سوالاتی مانند: آیا آون توستر واقعا برای آشپزخانه لازم است؟ کدام برند را خریداری کنم؟ و چه تفاوتی میان توستر و آون توستر وجود دارد؟ ساده ترین پاسخ این است که در توستر معمولی، شما مقداری محدودیت دارید چرا که تست کردن نان، تنها برای نان تست محدود می‌شود و از طرفی گنجایش توستر های معمولی بسیار کم است.

در آون توستر شما می‌توانید انواع نان ها و شیرینی ها، غذاها و خوراکی ها را گرم کنید در حالی که تازگی آنها از بین نرود.

یکی دیگر از‌ موارد استفاده ی آون توستر، پخت غذاست. اگر دارای یک خانواده ی کم جمعیت هستید یا تنها زندگی می‌کنید، این وسیله می‌تواند کار فر را نیز برای شما انجام دهد و شما می‌توانید پیتزا، لازانیا و انواغ غذاها و شیرینی های دیگر را نیز بپزید.

در توسترهای معمولی، نان تست به خوبی برشته می‌شود اما ما ایرانی ها معمولا دوست داریم صبحانه ی خود را با نان های سنگک یا بربری داغ شروع کنیم. اما به علت مشغله ی زیاد و وقت کم، امکان تهیه ی روزانه ی نان داغ، برای ما وجود ندارد. آون توستر انواع نان ها را تست می‌کند و بدون خشک کردن آنها، آنها را برشته و تازه خواهد کرد.

در ادامه، چند مدل آون توستر را به شما معرفی کرده، و به طور دقیق تر، آنها را باهم بررسی خواهیم کرد.

آون توستر تکنو مدل Te-455

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • دارای سینی
  •  دارای جوجه گردان
  • دارای گیره

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • فاقد چراغ داخلی
  •  فاقد صفحه نمایشگر

آون توستر تکنو یک محصول باکیفیت و‌ پاسخ دهنده ی اکثر نیازهای شما در آشپزی خواهد بود. گنجایش این آون توستر بالاست و شما‌ می‌توانید همزمان دو مدل غذا را در این دستگاه قرار دهید. اقلام همراه این محصول شامل یک‌عدد سینی، یک‌ توری گریل، یک عدد جوجه گردان و دو گیره ی فلزی است که برای بیرون کشیدن سینی و سیخ جوجه گردان می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول فاقد چراغ داخلی می‌باشد اما با داشتن درب شیشه ای شفاف و مقاوم به حرارت، شما می‌توانید درون توستر را به راحتی ببینید و از فراید پخت غافل نشوید.

طراحی این دستگاه نیز بسیار ساده و مدرن است و ظاهر بسیار زیبایی به آشپزخانه ی شما خواهد داد. طرز استفاده از این آون توستر بسیار آسان است. روی بدنه ی این محصول سه عدد کلید چرخان وجود دارد که یکی برای تنظیم دما تا ۲۵۰ درجه، دیگری برای انتخاب المنت، و کلید سوم جهت تنظیم تایمر است که تا ۶۰ دقیقه قابل تنظیم است.

این دستگاه دارای دو المنت در بالا و پایین محفظه است که جریان داغ را در سراسر توستر پخش میکنند و شما می‌توانید بسته به نوع غذا و استفاده ی خود تصمیم بگیرید که المنت بالا را روشن کنید یا المنت پایین و یا اینکه هردوی آنها همزمان روشن باشند.

تمامی اجزای داخلی توستر مانند توری، سینی و سیخ جوجه گردان قابل جداسازی و شستشو هستند. همچنین، به هنگام روشن کردن دستگاه و آغاز فرایند پخت یا گرم کردن، چراغی که زیر کلیدهای آون توستر وجود دارد روشن می‌شود و به شما شروع فعالیت دستگاه را نشان خواهد داد.

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  دارای سینی
  •  دارای جوجه گردان
  • دارای گیره
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • فاقد چراغ داخلی
  •  فاقد صفحه نمایشگر

آون توستر نوبل کینگ یک‌ توستر بسیار قدرتمند با وزن پایین و قابلیت های بالاست. گنجایش این‌ محصول نسبتا بالاست و شما به راحتی می‌توانید چند مدل غذا را در آن بپزید یا گریل کنید.

این دستگاه به همراه یک عدد توری گریل، یک سیخ جوجه گردان و یک سینی با لایه ی نچسب به شما عرضه می‌شود که می‌توانید در آن انواع گوشت و‌سبزیجات را بدون روغن یا با روغن کم بپزید. همچنین، می‌توان از آن به عنوان قالب پیتزا نیز استفاده کرد.

دو عدد دستگیره نیز به همراه این محصول به شما تحویل داده خواهد شد که مناسب بیرون کشیدن سینی و سیخ جوجه گردان از درون آون توستر است.

استفاده از این محصول به گونه ایست که به راحتی می‌توان آن را یاد گرفت. روی بدنه ی توستر سه عدد کلید چرخان وجود دارد که یکی برای انتخاب المنت است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، تنها المنت بالا یا پایین را روشن کنید، یا در غیر این صورت هردو را همزمان باهم تنظیم کنید. کلید دیگر برای تنظیم دماست که با توجه به استفاده ی شما تا ۳۲۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. کلید آخر هم برای مدت زمان پخت غذا و گرم کردن مواد غذایی شماست که با توجه به نوع هر غذا، می‌تواند متفاوت باشد و تا ۹۰ دقیقه می‌شود آن را تنظیم کرد.

این آون توستر فاقد‌ چراغ داخلی می‌باشد اما با داشتن درب شیشه ای، داخل آن کاملا قابل دیدن است و‌ مشکلی ایجاد نمی‌شود. تمامی اجزای داخلی توستر قابل شستشو‌و قابلیت قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی را دارند.

آون توستر کومتای کد ۶۰۲۰

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • دارای سینی
  • دارای جوجه گردان
  • دارای گیره
  • دارای چراغ داخلی
  • دارای صفحه نمایشگر

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا

آون توستر کومتای یکی از بهترین کالاهای حال حاضر در بازار داخلی محسوب می‌شود. این محصول با طراحی بسیار زیبا و‌منحصر به فرد باعث شده ظاهر شیک و‌مدرنی به آشپزخانه ی شما ببخشد.

این توستر بسیار بزرگ و جادار است و شما می‌توانید به راحتی در آن انواع غذاها را بپزید یا گرم‌ کنید.

اقلام همراه این محصول شامل یک عدد توری گریل، یک سیخ جوجه گردان، یک عدد سینی نچسب و گرد است که می‌توان از آن به عنوان قالب پیتزا نیز استفاده کرد. همچنین دو عدد گیره نیز روی این دستگاه به شما عرضه می‌شود که با استفاده از آنها دیگر برای بیرون آوردن سینی و سیخ جوجه گردان، نیازی به پوشیدن دستکش ندارید.

روی بدنه ی این توستر یک صفحه ی نمایشگر دیجیتال، همراه با دکمه های لمسی وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای انتخاب المنت، تنظیم دما تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد و تعیین مدت زمان پخت غذاها تا ۹۰ دقیقه استفاده کنید.

طراحی درب شیشه ای این‌ دستگاه به گونه ایست که به هنگام خاموش بودن، مانند آینه است و داخل آن قابل مشاهده نیست اما به هنگام روشن شدن توستر و فعال شدن چراغ داخلی، درون آن کاملا قابل دیدن است.

تمامی اجزای داخلی قابل تخلیه و‌ شستشو هستند و‌می‌توان آنها را در ماشین ظرفشویی نیز قرار داد. شما می‌توانید انواع غذاها را در این محصول گرم کنید، بپزید، کباب کنید و گریل کنید و از نتیجه ی کار خود لذت ببرید.

آون توستر لوکستای مدل ۳۱۰۰

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • دارای سینی
  • دارای جوجه گردان
  •  قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • فاقد گیره
  • فاقد چراغ داخلی
  •  فاقد صفحه نمایشگر

توستر لوکستای یک توستر بسیار باصرفه و با قیمت مناسب است که می‌تواند تمامی نیازهای شما را به خوبی پاسخ دهد. اقلامی که همراه این محصول عرضه می‌شوند شامل یک عدد سینی با پوشش لعابی، یک عدد توری گریل و یک سیخ جوجه گردان می‌باشد.

شما می‌توانید با این توستر، تمامی غذاها را اعم از غذاهای گریل شده، کبابی و انواع کیک و‌ نان را بپزید.

این دستگاه فاقد صفحه ی نمایشگر است و‌ تنها دارای سه عدد کلید چرخان می‌باشد که کار با این وسیله را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. یک کلید برای تنظیم دما تا ۳۲۰ درجه سانتی گراد و کلید دیگر برای انتخاب المنت هاست که می‌توانید المنت بالا و‌ پایین را به صورت تکی و جداگانه، و همچنین به صورت جفتی، روشن کنید. کلید بعدی نیز برای تنظیم تایمر است که می‌توان تا ۹۰ دقیقه آن را تعیین کرد و از پایان زمان پخت مطلع شد. درون این محصول فاقد چراغ داخلی است‌ اما درب شیشه ای این آون توستر به شما این امکان را میدهد تا به راحتی درون دستگاه را ببینید.

ضمناً، تمامی اقلام همراه این آون توستر قابل جدا شدن، شستشو، و قابلیت قرار دادن در ماشین ظرفشویی را دارند.

جمع بندی

به طور کلی در میان این چهار مدل، بهترین انتخاب می‌تواند محصولی باشد که طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است و بتواند تا حداکثر نیازهای ما را پاسخ دهد.

آون توستر کومتای یک محصول بسیار عالی است که تمامی استانداردهای مورد نظر شما را داراست و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر میخواهید انتخابی اقتصادی داشته باشید و استفاده ی شما از توستر صرفا در گرم کردن و برشته کردن خلاصه می‌شود، آون توستر لوکستای انتخاب مناسب تری برای شماست و با توجه به قیمت بسیار مناسب آن، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

حال اگر‌ میخواهید استفاده از توستر را کمی فراتر از برشته کردن ببرید و همچنین صرف اقتصادی آن نیز برای شما اهمیت دارد، آون توستر نوبل کینگ از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است و شما می‌توانید با یک قیمت قابل قبول، محصول باکیفیتی را خریداری کنید.

 

علاقه مند به خرید توستر هستید ولی مدل مد نظرتان درون لیست نبوده برای دیدن تمامی مدل ها بر روی متن کلیک کنید

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار