بازیگیمینگ

چندی پیش و در جریان رویداد State of Play، سرانجام تاریخ انتشار بازی Kena: Bridge of Spirits مشخص شد. حال به‌تازگی مشخص شده است که این بازی با قیمت ۴۰ دلار فروخته می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، هم‌اکنون پیش‌خرید بازی Kena: Bridge of Spirits از طریق فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) و فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس است و برچسب قیمت ۴۰ دلاری این بازی در فروشگاه‌های مذکور دیده می‌شود. این قیمت مربوط به نسخه‌ی استاندارد بازی است و نسخه‌ی دیجیتالی دیلاکس با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رود. این نسخه شامل یک آیتم نقره‌ای منحصر به فرد از Kena، یک پوسته‌ی طلایی و یک قطعه‌ی موسیقی خواهد بود. از طرف دیگر، همه‌ی پیش‌خریدهای این بازی با با مجموعه‌ای از کلاه‌های جشنی ارائه می‌شوند. طبق اعلام استودیوی امبر لب (Ember Lab)، کلاه‌ها یک روش عالی برای ردیابی و تعیین محل فاسد شدن محیط‌‍‌هاست. در حالی که ده‌ها کلاه در بازی Kena: Bridge of Spirits یافت می‌شود، این کلاه‌های مذکور فقط از طریق پیش‌خرید در دسترس قرار دارند. بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ (۲۴ آگست ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

آقای پاول ثاروت (Paul Thurrott)، اینسایدر معروف مایکروسافت، اخیراً در یک توییت جدید اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد یک رویداد با نام «What’s New for Gaming» را در ماه مارس برگزار کند.

این شخص اولین نفری نیست که از برگزاری یک رویداد در ماه مارس خبر داده است. آقای جف گراب (Jeff Grubb) که یکی دیگر از اینسایدر‌های معروف صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود نیز اعلام کرد که پس از نهایی شدن قرارداد تصاحب بتسدا (Bethesda) توسط مایکروسافت، این شرکت یک رویداد را در نیمه‌ی دوم ماه مارس برگزار خواهد کرد.

علاوه بر رویداد What’s New for Gaming، ظاهراً‌ مایکروسافت می‌خواهد یک رویداد را نیز برای ویندوز با نام «what’s new for Windows» برگزار کند. طبق توضیحات ثاروت، رویداد What’s New for Gaming مایکروسافت برای ۳ فروردین ۱۴۰۰ (۲۳ مارس ۲۰۲۱ میلادی) در نظر گرفته شده است.

حال باید دید که مایکروسافت چه عناوینی را در این رویداد به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما چیست؟ انتظار دارید چه بازی‌هایی در این رویداد حضور داشته باشند؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار