اخبار داخلی

کاربران از اختلال شبکه رایتل خبر می‌دهند (به‌روزرسانی شد)

بر اساس گزارش‌های دریافتی از کاربران رایتل، از صبح امروز شنبه ۱۵ تیرماه ۹۸ شبکه این اپراتور مخابراتی دچار مشکل شده است. کاربران می‌گویند با وجود پر بودن آنتن موبایل‌هایشان، نمی‌توانند از شبکه اینترنت رایتل استفاده کنند. علاوه بر این حتی وبسایت رایتل و کدهای USSD نیز از کار افتاده‌اند.

در شبکه توییتر نیز برخی از کاربران نسبت به قطع خدمات شبکه رایتل ابزار نارضایتی کرده‌اند. هنوز مشخص نیست قطعی شبکه به دلیل بروزرسانی است یا مشکل فنی دیگری وجود دارد که باید تا برطرف شدن آن منتظر بمانیم. به محض دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر، ضمن اطلاع رسانی موضوع کاربران را در جریان آخرین تغییرات قرار خواهیم داد.

به‌روزرسانی: ساعتی پیش رایتل با انتشار پیامی به کاربران خود اطلاع‌رسانی کرد. در پیام ارسالی رایتل می‌خوانیم:

ضمن عرض پوزش از اختلال به وجود آمده، همکاران ما در حال بررسی و رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزاریم.

در ادامه به مرور شاهد توییت‌هایی در فضای مجازی بودیم که از وصل مجدد شبکه مخابراتی و رفع مشکل حکایت داشتند و در حال حاضر به نظر می‌رسد مشکل به طور کامل برطرف شده باشد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار