دوربین ها

کدام دوربین فیلم برداری مخصوص خودرو را بخریم؟ معرفی ۳ مدل باکیفیت در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

به دنبال بهترین دوربینی برای وسایل نقلیه خود هستید؟ چه با اتومبیل، وانت یا کامیون رانندگی کنید، بهترین دوربین فیلم برداری مخصوص خودرو برای هر راننده را در لیست زیر پیدا خواهید کرد. ما برترین دوربین های داخل اتومبیل را معرفی و بررسی کرده ایم، پس با ما در این راهنما همرا شوید.

بهترین دوربین های فیلم برداری مخصوص خودرو به شما در محافظت و امنیت وسیله نقلیه خود کمک می کنند. این دوربین ها همانند داشتن یک “دوربین مداربسته برای اتومبیل شما” عمل خواهند نمود. این محصولات انواع مختلفی و قیمت متفاوتی داشته و بسیاری از آنها دارای ویژگی های ایمنی اضافی هستند که فراتر از ضبط فیلم ساده است.

به عنوان مثال، اگر به طور تصادفی از لاین خود خارج شوید، یا اگر متوجه خودروی جلویی نشوید، برخی از این دوربین ها به شما هشدار خواهند داد. یا اگر تصادف کرده اید و پاسخی نداده اید، برخی از محصولات حتی می توانند با اورژانس تماس بگیرند و موقعیت دقیق GPS شما را ارائه دهند. نصب این دوربین ها می تواند بسیار ساده باشد، اما ممکن است برای نصب برخی از آنها نیاز به کارهایی از قبیل سیم کشی درون خودرو باشد.

برخی از مدل ها دارای باتری داخلی هستند، اما دوام طولانی مدت را نمی توانند تضمین کنند، بنابراین برای امنیت دائمی و بدون دردسر، بهتر است به سراغ یک دوربین فیلم برداری بروید که می تواند برای استفاده مداوم از منبع برق خارجی استفاده نماید. برخی از آنها حتی می توانند به پورت USB یا سوکت برق ۱۲ ولت اتومبیل شما نیز متصل شوند.

دوربین فیلم برداری خودرو سوِنتی مِی مدل A800

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • وزن و ابعاد مناسب
  •  رزولوشن فیلم برداری K4 با زاویه باز ۱۴۰ درجه
  • قدرت زوم بالا و دارای لرزشگیر تصویر
  •  دارای حالت پارکینگ و نظارت بر پارک کردن خودرو ۲۴ ساعته
  • دارای صفحه نمایش ۳ اینچی
  •  قابلیت اتصال به وایفای و دارای GPS داخلی

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا

دوربین فیلم برداری خودرو سوِنتی مِی مدل A800، محصولی در ابعاد ۸۰ x 70 x 60 میلی متر و وزن ۱۰۰ گرم که با پشتیبانی از سنسور تصویر حساسیت بالا سونی، کیفیت تصویر فوق العاده ای را با وضوح طبیعی حیرت انگیز K4 و با محدوده زوم ۱۰ برابر بزرگنمایی فراهم می کند؛ بنابراین جزئیاتی شامل پلاک خودرو، علائم خیابان، چراغ راهنمایی و غیره را بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی به تصویر می کشد.

به کمک صفحه نمایش ۳ اینچی IPS این محصول می توانید فیلم ها و عکس های ضبط شده خود را با سرعت زمان واقعی، زمان سنج و اطلاعات مختصات GPS در همان صفحه بزرگ مشاهده کنید. این دوربین با میدان دید ۱۴۰ درجه ای FOV و با ۷ لایه لنزهای شیشه ای به طور موثر روشنایی تصویر / فیلم را افزایش می دهد و نقاط کور را کاهش می دهد.

این محصول برای افزایش ایمنی رانندگی با سیستم های پیشرفته کمک راننده داخلی (ADAS) و فن آوری مدرن مجهز به هوش مصنوعی طراحی شده که می تواند هشدار خروج از خط، هشدار برخورد به جلو و موارد دیگر را برای محافظت از امنیت روزانه شما ارائه دهد و همچنین فناوری داخلی G-Sensor به طور خودکار تصاویر را در حوادث اضطراری برای شما ذخیره می کند. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD (تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت)، دارای وایفای و اتصال به گوشی از طریق برنامه مخصوص و مجهز به فناوری ۳D DNR (کاهش نویز دینامیک) اشاره نمود.

دوربین فیلم برداری خودرو وای فو مدل A119 V3 – G

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  وزن و ابعاد مناسب
  •  رزولوشن فیلم برداری Quad HD با زاویه باز ۱۴۰ درجه
  • قدرت زوم بالا
  •  دارای سنسور حرکتی (Motion Detection)
  •  دارای صفحه نمایش ۲ اینچی
  • دارای GPS داخلی

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  •  نبود لرزشگیر تصویر

دوربین فیلم برداری خودرو وای فو مدل A119 V3 – G، محصولی در ابعاد ۸۹ x 101 x 50 میلی متر و وزن ۳۰۰ گرمی که با طراحی کاملاً جدید از چیپ ست و سنسور ۵ مگاپیکسلی سونی برای پشتیبانی از ضبط تصاویر با کیفیت Quad HD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، بزرگنمایی ده برابری و پشتیبانی از HDR برای ایجاد تصاویر با کیفیت، زنده و با جزئیات در محیط های مختلف بهره می برد. با استفاده از G-Sensor دوربین و فناوری پیشرفته تشخیص حرکت، در هنگام شناسایی اشیا یا افراد در حال حرکت و یا هنگام جابجایی خودرو، در حالت پارک فیلم های ویدیویی به صورت هوشمند ثبت می شوند.

این دوربین کل ماجرای وقایع منتهی به بعد و قبل از وقوع حوادث یا برخورد را با فناوری ضبط هوشمند را ذخیره می نماید، که به طور خودکار فیلم را ۱۵ ثانیه قبل و ۳۰ ثانیه بعد از برخورد و یا رویداد شناسایی شده ذخیره می کند. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به صفحه نمایش ۲ اینچی LCD، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت، سنسور حرکتی (Motion Detection)، شروع و پایان خودکار و حالت Loop اشاره نمود.

دوربین فیلم برداری خودرو کراس تور مدل CR300

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  وزن و ابعاد مناسب
  •  رزولوشن فیلم برداری FULL HD با زاویه باز ۱۷۰ درجه
  • قدرت زوم بالا
  •  مجهز به میکروفن و اسپیکر داخلی
  • دارای صفحه نمایش ۳ اینچی

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  •  نبود لرزشگیر تصویر

دوربین فیلم برداری خودرو کراس تور مدل CR300، محصولی در ابعاد ۸۸ x 52 x 35 میلی متر و وزن ۶۴ گرم که با بهره گیری از صفحه نمایش LCD بزرگ ۳ اینچ و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD به شما کمک می کند هنگام پخش همه جزئیات را به وضوح مشاهده کنید و تجربه بصری مناسب را به ارمغان می آورد. این دوربین با لنز با زاویه ۱۷۰ درجه امکان ثبت زاویه دید بزرگتری از مسیر و جاده را فراهم کرده و باعث افزایش ضریب ایمنی حرکت می شود. با وجود G-Sensor داخلی، این محصول می تواند به طور خودکار لرزش و برخورد ناگهانی را تشخیص داده با قفل فیلم ضبط شده، از پاک شدن آن در ضبط مجدد فیلمبرداری در حالت Loop recording جلوگیری می نماید.

همراه با دیافراگم بزرگ و دامنه دینامیکی گسترده (WDR) این دوربین، می توانید تصاویر نسبتاً واضح تری در شب بدست آورید و همچنین پلاک خودرو در شرایط نور کم به راحتی دیده می شود و ایمنی رانندگی در شب بسیار بهبود می یابد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به میکروفن و اسپیکر داخلی، خاموش شدن خودکار، تصویربرداری پست سر هم، محافظ صفحه نمایش و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره نمود.

 

جمع بندی

موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب دوربین فیلم برداری مخصوص خودرو مناسب در نظر بگیرید. بسیاری از این دوربین ها می توانند فیلم ها را با کیفیت Full HD ضبط کنند، در حالی که بهترین ها قادر به ضبط فیلم با کیفیت K4 هستند. وضوح تصویر اضافه شده برای همه لازم نیست، اما اگر بخواهید شماره پلاک یک وسیله نقلیه را بخوانید ممکن است این موضوع ضروری باشد.

دوربین های عقب نیز به عنوان یک افزودنی اختیاری برای برخی از خودروها است که آنچه پشت سر شما اتفاق می افتد را ضبط می کند، نه فقط آنچه را که در جلوی خودروی شما اتفاق میفتد. در تهیه این محصولات می بایست به نکات اضافی همچون کنترل صدا، پشتیبانی از WIFI، هشدارهای مخصوص پارک، تماس های اضطراری و دید در شب توجه نمایید.

علاقه من به خرید دوربین مخصوص خودرو هستید ولی مدل مد نظرتون در لیست بالا نبوده با کلیک بر روی متن میتوانید تمامی مدل های موجود را مشاهده کنید

 

 

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار