راهنمای خریدلوازم خانگی

کدام مایکروویو کیفیت بالاتری دارد؟ معرفی ۳ مدل از برندهای معتبر

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در طی بیست سال اخیر پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسیار زیادی بر زندگی انسان ها گذاشته است و به نحوی تمامی فعالیت های ما را به خود وابسته کرده است. به گونه ای که برخی مواقع انجام دادن یک سری از کارها را بدون استفاده از گجت ها سخت و ناممکن می‌دانیم.

ساعات کاری طولانی، مشغله های فراوان و کمبود انرژی، ما را وادار به استفاده از این وسایل می‌کنند. بیشترین میزان انرژی و فعالیت، در حین رسیدگی به کار های خانه و آشپزخانه مصرف میشود‌ و به همین دلیل بیشترین تعداد وسایل برقی در آشپزخانه ها دیده میشوند.

ما با استفاده از این وسایل انتظار داریم غذای مصرفی روزانه ی ما علاوه بر طعم عالی از سرعت آماده سازی بالایی نیز برخوردار باشند.

مایکروویوها وسیله هایی بسیار کاربردی هستند که غیر از قابلیت گرم کردن، توانایی پخت و گریل کردن غذا را نیز دارند.

امروزه کمتر خانه ای وجود دارد که این دستگاه را موجود نداشته باشد. به همین علت است که به هنگام خریدن لوازم خانگی، نام مایکروویو در راس لیست لوازم برقی خانگیست.

طرز کار این دستگاه با پرتو و اشعه است که موجب گرم یا پخته شدن غذا میشود‌.

در ادامه ی این مطلب، شما با چهار مایکروویو از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا آشنا خواهید شد که ما برای شما دستچین کرده و قابلیت های آنها را بازگو خواهیم کرد.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • دارای صفحه نمایشگر لمسی
  • استفاده ی آسان
  • قیمت مناسب
  • دارای یخ زدا
  • دارای حالت پخت

نقاط ضعف

  • ندارد

پاناسونیک یکی از چند ابرشرکت هاییست که احتیاج به معرفی ندارد چرا که توانسته با بیش از یک قرن فعالیت، و محصولات بسیار با کیفیت، جایش را در خانه های ما پیدا کند زیرا یکی از معتبر‌ترین برندهای موجود در جهان و به‌ خصوص در بازار ایران است.

این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی رایانه، لوازم‌خانگی برقی و غیره، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد؛ حداقل یک محصول از این کمپانی در خانه های ما پیدا می‌شود و خیلی از آنها عمر بالغ بر بیست سال دارند! همین امر باعث می‌شود به هنگام خرید به سراغ پاناسونیک برویم چرا که سالیان سال است که پیشینه ی خوبی از خود بر جای گذاشته است‌.

مایکروویو پاناسونیک یکی از وسیله هائیست که از طراحی ساده ای برخوردار است. به این معنی که استفاده از آن گیج کننده نیست و در عین حال پاسخگوی نیازهای اولیه شما میباشد.

جنس بدنه ی این محصول از ترکیب پلاستیک فشرده و مقاوم به حرارت و همچنین فلز طراحی شده است.

شما میتوانید علاوه بر گرم کردن انواع غذاها و‌نوشیدنی ها، هر غذایی را که مدنظر دارید در این مایکروویو پخت کنید چرا که این محصول قابلیت تنظیم شدن بر حالت پخت را نیز دارد.

روی بدنه ی این دستگاه یک صفحه ی نمایشگر دیجیتال و یک صفحه کلید لمسی طراحی شده است که بر روی آن دکمه های مخصوص تنظیم زمان، حالت پخت، حالت گرم کردن مجدد و حالت یخ زدا تعبیه شده است.

شما به کمک این قابلیت میتوانید پس از خارج کردن مواد غذایی از فریزر آنها را به دمای اتاق برسانید و سرعت کار خود را بالا ببرید.

طراحی این محصول بسیار ساده و آسان است و برای هرکسی قابل استفاده میباشد.

مایکروویو سامسونگ مدل GE286B

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • طراحی حرفه ای
  • دارای صفحه نمایشگر لمسی
  • دارای یخ زدا
  • دارای حالت نرم کننده
  • دارای حالت پخت سریع
  • دارای تخلیه هوا
  • دارای حالت گریل

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

سامسونگ برند نام آشنایی برای تمامی مردم جهان است. این شرکت یکی از غول های تکنولوژی در عصر حاضر محسوب میشود و تمامی کالاهای آن، چه لوازم خانگی و چه انواع گجت های آن، همواره مورد تایید و توجه همگان بوده است. کیفیت و دوام لوازم خانگی این برند زبانزد خاص و عام است و به هنگام خرید وقتی نام سامسونگ بر زبان می آید بی چون و چرا آن را در لیست خرید خود قرار میدهیم چرا که میدانیم آن محصول به راحتی تا چندین سال برای ما دوام خواهد داشت.
مایکروویو سامسونگ یک محصول ویژه و بسیار کاربردی است که میتواند جایگزین بسیاری از لوازم پخت و پز دیگر باشد.

طراحی ظاهری این دستگاه بسیار منحصر به فرد و زیباست به گونه ای که در نگاه اول تنها یک سطح آیینه شکل میبینید اما به محض روشن شدن مایکروویو و استارت کار درون دستگاه قابل مشاهده است این محصول فاقد دستگیره است و شما می توانید با فشردن دکمه ای که در پایین آن تعبیه شده در با آن را باز کنید. روی بدنه این مایکروویو یک صفحه نمایشگر ال ای دی همراه با دکمه های لمسی وجود دارد که دکمه‌های آن شامل تنظیم زمان است که وسیله ی آن می‌توانید با توجه به نیاز خود زمان مورد نظر را تنظیم کنید.

دکمه ی یخ زدا که به وسیله ی آن می‌توانید به یک مقدار مشخص موادغذایی را یخ زدایی کرده و آماده ی طبخ کنید، دکمه ی پخت سالم که برای پختن غذاهای رژیمی بی نظیر است و میتوانید با روشن کردن المنت ها و راه اندازی قابلیت گریل، بهترین غذاهای رژیمی را برای خود حاضر کنید. دکمه ی طبخ سریع که به شما کمک میکند در زمان کم به سرعت یک غذای کامل و باکیفیت را درست کنید. دکمه ی نرم کردن که میتوانید برای نرم کردن و یا آب کردن کره و شکلات از آن استفاده کنید و از سوختن آنها جلوگیری کنید. همچنین دکمه ی دیگری که این محصول را از دیگر محصولات متمایز کرده است دکمه ی تخلیه ی هواست که طرز کار آن به گونه ایست که بو‌ و‌ هوای درون مایکروویو را به بیرون هدایت کرده و باعث میشود غذای شما بو و طعم نامطبوع نگیرد.

مایکروویو بوش مدل HMT84G421

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت بالا
  • استفاده ی آسان
  • دارای یخ زدا
  • دارای حالت گریل

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

محصولات برند بوش به دلیل کیفیت بالا، دوام و ماندگاری قطعات و موتور الکتریکی، جز برترین‌ها در حوزه لوازم خانگی در جهان دسته بندی می‌شود و دارای جایگاه ویژه ای در میان سایر برندهای لوازم خانگی می‌باشد. این برند آلمانی با طراحی های هوشمندانه و عملکرد مطلوب خود در طی سالیان دراز، توانسته محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کند.

بوش با ارائه ی محصولات باکیفیت همیشه محبوبیت خاصی میان خریداران دارد. این برند همواره به نیازهای مشتریان توجه کرده و بهترین کالاها به همراه بهترین مواد اولیه را تولید و در اختیار آنها گذاشته است.

مایکروویو بوش یک محصول بسیار باکیفیت همراه با کارایی بسیار آسان است که شما با خرید آن میتوانید یک وسیله ی عالی به آشپزخانه ی خود اضافه کنید. بدنه ی این مایکروویو از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم به حرارت ساخته شده است که در عین سبک بودن، نظافت و‌ تمیزی آن را نیز بسیار آسان کرده است. روی بدنه ی این محصول یک صفحه ی نمایش دیجیتال وجود دارد که شما با استفاده از دکمه های زیر آن میتوانید دستگاه را تنظیم کنید. دکمه های این محصول شامل دکمه ی یخ زدا که برای آب کردن یخ موادغذایی استفاده میشود، دکمه ی تنظیم زمان که پایان کار شما را مشخص میکند و دکمه ی گریل که المنت های سقف مایکروویو را فعال کرده و به شما امکان پختن غذاهای رژیمی را میدهد. این دستگاه فاقد دستگیره است اما شما با فشردن دکمه ی مستطیل شکل در پایین دکمه ها، میتوانید درب آن را باز کنید.

جمع بندی

مایکروویو یکی از اصلی ترین وسیله های آشپزخانه محسوب میشود و فقدان آن ما را با مشکلات زیادی روبرو میسازد.

در میان این سه محصول، هر کدام قابلیت ها و ویژگی های کاملا متفاوتی با یکدیگر داشتند اما هر سه از برندهای بسیار مطرح و بی نظیر دنیا بودند. مایکروویو سامسونگ یک پیشنهاد بسیار عالی و بی نظیر برای کسانی است که به دنبال خرید یک محصول همه چیز تمام هستند چرا که قابلیت های آن بسیار زیاد و تنوع خدمات آن بسیار کامل میباشد. همچنین، طراحی حرفه ای آن نیز حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد.

پیشنهاد بعدی برای کسانی است که از مایکروویو فقط برای گرم کردن و یخ زدایی استفاده میکنند و از طرف دیگر نمی‌خواهند هزینه ی سنگینی برای خرید یک محصول بپردازند.

مایکروویو پاناسونیک علاوه بر دوام و کیفیت ثابت شده، یک وسیله ی بسیار ساده و عالی برای کسانی است که از این وسیله استفاده ی روزمره و ابتدایی دارند.
این محصول میتواند به خوبی برای شما خدمت کند و شما را تا سالیان سال راضی نگه دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار