نقدوبررسینقدوبررسی انواع گجت های هوشمند

کدام پرینتر لیزری مناسب برای مصارف خانگی را بخریم؟

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در ابتدای کار خرید و انتخاب یک چاپگر ممکن است آسان به نظر برسد، اما هنگامی که شروع به غوطه ور شدن در تمامی ویژگی های موجود می کنید، انتخاب شما سخت و تردید آمیز خواهد شد. چندین موضوع برای توجیه خرید یک چاپگر برای مصارف خانگی وجود دارد به خصوص اگر شما یک فرزند در سن مدرسه و یا دانشگاه دارید و یا می خواهید از مدارک یا عکس های خود نسخه چاپی و کپی تهیه نمایید و یا حتی در دوران کرونا و قرنطینه دفترکار خود را به منزل آورده و نیاز به تهیه آرشیو برای خود می باشید.

چاپگرهای لیزری به نسبت چاپگرهای جوهرافشان به کارتریج های تونر متکی هستند که سرعت چاپ سریع و هزینه ارزان تر برای هر صفحه داشته و نه تنها مدل های لیزری متن و تصاویر را واضح چاپ می کنند، بلکه عملکرد آنها با اطمینان بیشتر از پرینترهای جوهر افشان است و اگر هفته ها بدون استفاده بمانند جوهر آنها خشک نخواهد شد. همچنین این محصولات برای خروجی متن انبوه مناسب ترند و خروجی با کیفیت و پایدار را برای کاربران به ارمغان می آورند. این مطلب با بررسی بهترین پرینترهای لیزری مناسب برای مصارف خانگی به شما کمک می کند تا نوع و مدل چاپگر مناسب با نیازهای خود را پیدا کنید.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت و سرعت چاپ مناسب
  • اتصال و راه اندازی راحت و آسان
  • طراحی زیباو جمع و جور
  • دارای فناوری صرفه جویی در مصرف برق

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a، محصولی حرفه ای با عملکرد قابل اعتماد بوده که در ابعاد ۱۹۶ × ۲۳۸ × ۳۴۹ میلی‌ متر و وزن ۵٫۲ کیلوگرمی فضای کار کمی را اشغال می کند. این پرینتر لیزری سیاه و سفید تک کاره با ظرفیت سینی ۱۵۰ عدد، توانایی چاپ بر روی کاغذهای سایز A4، A5، A6، B5، Postcards و Envelopes را دارا می باشد.

این محصول با رزولوشن چاپ ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi و سرعت چاپ ۱۸ برگ در دقیقه برای استفاده‌های خانگی بسیار مناسب به شمار خواهد آمد. این چاپگر لیزری مستقیماً از طریق درگاه USB 2.0 به رایانه متصل می شود و توان کار ماهانه معمولی برابر ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برگ و حداکثری ۵۰۰۰ برگ را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به حافظه داخلی ۸ مگابایتی، پردازنده ۲۶۶ مگاهرتزی و کارتریج تونر HP 79A Original Black و فناوری صرفه جویی در مصرف برق اشاره نمود.

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys LBP6030B

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت و سرعت چاپ مناسب
  • اتصال و راه اندازی راحت و آسان
  • طراحی زیباو جمع و جور
  • دارای فناوری صرفه جویی در مصرف برق

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys LBP6030B، محصولی ساکت، مطمئن و بسیار کم مصرف مناسب برای مصارف خانگی بوده که با ابعاد ۱۹۹ × ۲۴۹ × ۳۶۴ میلی‌متری فضای بسیار کمی را بر روی میز کار اشغال می‌کند و با وزن ۵ کیلوگرمی به‌راحتی قابل‌حمل و جابجایی است. این محصول به لطف فناوری Quick-Print Canon’s Quick، که بازیابی سریع از حالت خواب را تضمین می کند، به سرعت آماده کار شده و زمان چاپ اول (FPOT) آن تنها ۷٫۸ ثانیه بوده و سرعت چاپی برابر با ۱۸ برگ در دقیقه دارد. به کمک فناوری Canon’s On Demand fixing technology این چاپگر با صرفه جویی در مصرف انرژی فقط ۰٫۸ وات را در حالت آماده به کار استفاده خواهد کرد.

این پرینتر سیاه سفید با ظرفیت سینی ۱۵۰ برگ، رزولوشن چاپی برابر با ۶۰۰*۶۰۰ dpi داشته و توان کار ماهانه آن برابر با ۵۰۰۰ برگ می باشد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به اتصال از طریق درگاه USB 2.0،  حافظه داخلی ۳۲ مگابایتی و کارتریج تونر ۷۲۵ اشاره نمود.

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M254NW

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت و سرعت چاپ مناسب
  • قابلیت چاپ رنگی
  • اتصال و راه اندازی راحت و آسان
  • طراحی زیباو جمع و جور
  • قابلیت چاپ بدون حاشیه
  • توان کار ماهانه بسیار بالا
  • پشتیبانی از شبکه بی سیم Wi-Fi

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet M254NW، در ابعاد ۲۴۷*۳۸۵*۳۹۲ میلی ‌متر و وزن ۱۳٫۸ کیلوگرم طراحی و تولید شده است. این محصول می تواند سرعت چاپ تا ۲۱ صفحه در دقیقه را چه در حالت تک رنگ و چه رنگی داشته و از این رو در میان سایر محصولات مشابه، عملکردی سریع و کارآمد دارد. پرینتر لیزری اچ پی دارای وضوح استاندارد تا ۶۰۰ نقطه در اینچ بوده و از یک سینی با ظرفیت ۱۰۰ برگ بهره می برد.

این محصول شامل یک صفحه نمایش LCD گرافیکی دو خطی با ۵ دکمه عملکردی است و همچنین چراغ های نشانگر LED امکان نظارت بر فعالیت های این پرینتر را فراهم می کنند. با استفاده از کابل USB، اترنت یا شبکه بی سیم می توانید دستگاه های دیگر را به چاپگر جهت اجرای دستورها متصل نمایید و همچنین این دستگاه با فناوری Airprint نیز سازگار است. این پرینتر با حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایت و پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی دارای عملکردی مناسب و روان می باشد.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان توان کار ماهانه تا ۴۰۰۰۰ برگ، چاپ بدون حاشیه، نوع کارتریج یا تونر CF501A، کارکرد کارتریج مشکی ۱۵۰۰ برگ، کارکرد کارتریج رنگی ۱۱۰۰ برگ و سازگاری با همه سیستم های روز بازار اشاره نمود.

پرینتر لیزری رنگی کانن مدل i-SENSYS LBP613Cdw

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت و سرعت چاپ مناسب
  • قابلیت چاپ رنگی
  •  اتصال و راه اندازی راحت و آسان
  •  طراحی زیباو جمع و جور
  •  توان کار ماهانه بسیار بالا
  • دارای قابلیت چاپ دورو
  • پشتیبانی از شبکه بی سیم Wi-Fi

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

پرینتر لیزری رنگی کانن مدل i-SENSYS LBP613Cdw، در ابعاد ۴۳۰ × ۴۱۸ × ۲۷۴ میلی ‌متر و وزن ۱۵٫۵ کیلوگرم، محصولی سریع، آسان و قابل اعتماد برای دفاتر کوچک اداری و مصارف خانگی می باشد.

این پرینتر با ظرفیت سینی ۱۵۰ عدد، توانایی چاپ با سرعت ۱۸ برگ در دقیقه را داشته و با رزولوشن چاپ ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ dpi و بهره بردن از تکنولوژی V2 wide colour gamut تصاویری واضح و با رنگ غنی ارائه می دهد. این محصول از تصالات مستقیم و هوشمند wifi برخوردار است، بنابراین می توانید تقریباً از هر دستگاهی همچون تلفن همراه، تبلت و … بدون اتصال به شبکه خود، اقدام به چاپ نمایید. همچنین با اتصال به Mopria، AirPrint و برنامه Canon PRINT، یک تجربه چاپ یکپارچه از دستگاه های تلفن همراه iOS و Android را تجربه خواهید کرد.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان توان کار ماهانه تا ۳۰۰۰۰ برگ، چاپ دو رو، حافظه داخلی ۱۰۰۰ مگابایتی، نوع کارتریج یا تونر Canon Cartridge 045، کارکرد کارتریج مشکی ۱۴۰۰ برگ، کارکرد کارتریج رنگی ۱۳۰۰ برگ، صفحه نمایش LCD و سازگاری با همه سیستم های روز بازار اشاره نمود.

جمع بندی

تهیه پرینتر سیاه سفید یا رنگی می بایست متناسب با نوع نیاز و کاربردهای کاربران انتخاب گردد زیرا این امر باعث صرفه جویی فراوان در هزینه های تمام شده خواهد شد. نکته مهمی که در هنگام خرید پرینتر مناسب برای مصارف خانگی باید در نظر داشت تعداد چاپ در طول یک روز است. به طور کلی اگر نیاز ما کمتر از ۵۰ چاپ روزانه است پرینترهایی که در دسته بندی کم مصرف و خانگی وجود دارند نیاز ما را کاملا برطرف می‌کنند. اما در صورتی که به بیشتر از ۵۰ چاپ در روز نیاز داریم باید از پرینترهای حرفه ‌ای و اداری استفاده کنیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار