اپلیکیشن هااخبار فناوری

کلاب‌هاوس فرآیند تست نسخه آزمایشی اپلیکیشن اندرویدی خود را آغاز کرد

پلتفرم شبکه اجتماعی اختصاصی گوشی‌های آی‌فون موسوم به کلاب‌هاوس در اوایل سال جاری اعلام کرد که بالاخره کار روی اپلیکیشن اندرویدی خود را آغاز نموده است. بر اساس اعلام کاربران انجمن XDA Developers، کلاب‌هاوس با انتشار یک پست وبلاگی تائید کرده که انتشار نسخه بتای اولیه از اپلیکیشن اندرویدی خود را برای تعدادی از تسترها آغاز نموده است.

اگرچه هنوز به زمان دقیق عرضه اپلیکیشن اندرویدی کلاب‌هاوس اشاره نشده است؛ اما این پلتفرم از تصمیم خود برای تحت پوشش قرار دادن تعداد بیش‌تری از کاربران اندرویدی طی هفته‌های آتی خبر داده است. برخی رقبای اصلی کلاب‌هاوس شامل سرویس‌های Spaces توئیتر و Voice Chat 2.0 تلگرام هم‌اکنون در سیستم‌عامل اندروید قابل دسترس هستند. طی ماه‌های آینده کمپانی‌های مختلف شامل Slack، اسپاتیفای و LinkedIn نیز احتمالا از برنامه‌های جایگزین کلاب‌هاوس برای سیستم‌عامل اندروید رونمایی خواهند کرد.

شرکت فیس‌بوک که تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان اندروید را در اختیار دارد نیز روی سرویس اختصاصی رقیب کلاب‌هاوس موسوم به “Live Audio Rooms” کار می‌کند. غول شبکه‌های اجتماعی در ماه گذشته تائید کرد که سرویس Live Audio Rooms در اواخر تابستان امسال راه‌اندازی خواهد شد.

با توجه به اینکه تعداد کمپانی‌های توسعه‌دهنده برنامه‌های رقیب کلاب‌هاوس به سرعت در حال افزایش است؛ لذا انتشار بیش از 10 برنامه مشابه پیش از عرضه نسخه پایدار اپلیکیشن اندرویدی کلاب‌هاوس در فروشگاه گوگل پلی استور چندان مایه تعجب نخواهد بود.

منبع Androidcentral
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار