بازیگیمینگ

گزارش: شخصیت لارا کرافت به‌زودی وارد بازی Fortnite خواهد شد

بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر معرفی شخصیت لارا کرافت (Lara Croft) برای ورود به بازی Fortnite باشیم.

بدون شک چند ماه گذشته را می‌توان یکی از فعال‌ترین دوران بازی Fortnite دانست. شرکت اپیک گیمز (Epic Games) طی این مدت شخصیت‌های گوناگونی را از انواع و اقسام مجموعه‌ها و فرنچایز‌های مشهور صنعت فیلم و بازی‌های ویدئویی وارد بازی بتل رویال Fortnite کرده است، از شخصیت‌های داغ این روزهای مجموعه‌ی Star Wars تا بزرگ‌ترین نماد‌های هر دو کنسول ایکس‌باکس و پلی‌استیشن یعنی مستر چیف (Master Chief) از فرنچایز‌ Halo و شخصیت کریتوس (Kratos) از مجموعه‌ی God of War.

حال بر اساس جدیدترین اطلاعاتی منتشر شده پیرامون بازی Fortnite، به نظر می‌رسد باید منتظر اضافه شدن یکی دیگر از چهره‌های مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی به این عنوان باشیم.

حساب توییتری Mang0e | Fortnite Dataminer به تازگی توانسته است اطلاعاتی را از داخل کدهای بازی Fortnite در رابطه با ویژگی‌های شخصیت بعدی که قرار است از فرنچایزی دیگر با جهان این عنوان ادغام شود به دست آورده است. بر اساس شواهدی که ایشان ارائه کرده‌اند، گفته می‌شود این شخصیت که با نام رمز Typhoon نیز در کدهای بازی به آن اشاره شده است، به احتمال قوی مؤنث بوده و همچنین حرکات اختصاصی خود را نیز دارا است.

اما موضوعی که می‌توان آن را مهر تاییدی بر حضور شخصیت لارا کرافت در بازی Fortnite دانست، به حساب رسمی توییتری Tomb Raider برمیگردد. این حساب حدود یک هفته قبل پیامی را به اشتراک گذاشته است که در آن زمان شاید کم‌تر کسی متوجه ارتباط آن با بازی Fortnite شده است، اما با شواهد جدیدی که حساب Mang0e | Fortnite Dataminer به تازگی منتشر کرده است تقریباً می‌توان مطمئن بود که این پیام در حال اشاره کردن به بازی Fortnite است. شما در ادامه می‌توانید تصویری از این پیام را مشاهده کنید.

نظر شما در رابطه با اضافه شدن شخصیت‌های مشهور صنعت فیلم و بازی‌های ویدئویی به بازی بتل رویال Fortnite چیست؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار