اخبار فناوریدوربین

گوپرو هیرو ۱۰ با چیپ قدرتمند و حسگر جدید دوربین معرفی شد

شرکت گوپرو از اکشن کمرا جدید خود با نام هیرو ۱۰ مجهز به چیپ جدید قدرتمندتر و قابلیت فیلمبرداری با فریم ریت بالاتر از نسل قبل رونمایی کرد. دوربین جدید گوپرو از تثبیت‌کننده تصویر بهتری برخوردار است و در حین شارژ، ویدیوها را به صورت خودکار روی فضای ابری ذخیره سازی می‌کند.

دوربین هیرو ۱۰ می‌تواند نسبت به نسل قبلی با نرخ فریم ریت دو برابر بیشتری تصویربرداری کند. در توضیحات این دوربین عنوان شده که قادر است ویدیوهایی با وضوح ۵.۳K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کرده و عکس‌هایی با وضوح ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثاینه و ۲.۷K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ثبت کند.

به گفته گوپرو بهبود عملکرد این دوربین به دلیل پردازنده جدید GP2 است که جانشین تراشه GP1 محسوب می‌شود که از زمان هیرو ۶ بلک مورد استفاده این دوربین‌ها قرار گرفته است. تراشه GP2 همچنین باعث می‌شود دوربین هیرو ۱۰ از چند جهت مانند برخورداری از نمایشگر لمسی و قابلیت پردازش ویدیویی سنگین به موبایل شباهت داشته باشد.

با این حال، یکی از ویژگی‌های بسیار جالب شبیه به موبایل این دوربین اکشن، توانایی بارگذاری فیلم‌ها روی فضای ابری در هنگام شارژ شدن دوربین است. البته برای انجام این کار باید اشتراک گوپرو را خریداری کنید که ماهانه ۵ دلار یا سالانه ۵۰ دلار هزینه دارد. همچنین با خرید این اشتراک، قیمت نهایی دوربین با ۱۰۰ دلار تخفیف حساب خواهد شد و از ۴۹۹ دلار به ۳۹۹ دلار می‌رسد.

دوربین جدید همچنین دارای چند پیشرفت کوچک‌تر است که باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود. به عنوان مثال ویژگی «تراز کردن افق» سعی می‌کند افق را به صورت یک خط مستقیم حفظ کند و به دوربین اجازه می‌دهد تا قبل از شروع حرکت آسمات تا ۴۵ درجه به سمت بالا کج شود. این میزان در دوربین هیرو ۹ حدود ۲۷ درجه بوده است. گوپرو همچنین می‌گوید که می‌توانید از نسل جدید ویژگی تثبیت HyperSmooth در هنگام پخش زنده استفاده کنید. البته برای دریافت بالاترین کیفیت ویدیو ممکن در پخش زنده به اشتراک ویژه نیاز دارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار