اخبار فناوریگجت های بازی

یک مجموعه بازی دستی ابری در راه است!

لاجیتک جی، شاخه‌ای که بر روی بازی‌های سازنده رایانه‌های شخصی و تجهیزات جانبی کنسول متمرکز است، اعلام کرد که با Tencent Games همکاری می‌کند تا در اواخر سال جاری یک بازی دستی ابری را عرضه کند.

بازی دستی ابری

این دو شرکت در حال مذاکره با تیم‌های Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now هستند، این موضوع احتمالاً به این معنی است که این سرویس‌ها خارج از جعبه پشتیبانی خواهند شد. آن‌ها به گیمرها اجازه می‌دهند تا عناوین AAA را در حال حرکت، بازی کنند.
این اعلامیه صرفاً در مورد بازی دستی ابری صحبت می‌کند و حتی مشخص نیست که آیا امکانش است که بازی‌ها روی خود دستگاه اجرا شوند یا خیر. این موضوع آن را از دستگاه‌هایی مانند Steam Deck که بر روی بازی‌های محلی متمرکز است، متمایز می‌کند. این وسیله می‌تواند بازی‌های ابری را نیز انجام دهد، اما بدون اتصال 5G یا حتی 4G داخلی کمی دست و پا گیر است.
این موضوع ممکن است ربطی به آن نداشته باشد، اما اوایل امسال یک ثبت اختراع ۲۰۲۰ توسط Tencent توسط اعضای زیرمجموعه r/SteamDeck کشف شد که رندرهای یک «کنسول رایانه شخصی» را نشان می‌دهد. البته لاجیتک جی احتمالاً می‌خواهد سخت افزار ورودی را خودش طراحی کند که این می‌تواند یک الگوی نامرتبط باشد.
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار