گجت ها

۵ مدل ساعت هوشمند گارمین از گزینه‌های پرفروش بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

ساعت‌های هوشمند امروزی به امکانات عالی مجهز شده‌اند و در این بین، گارمین برندی است که با کیفیت عالی محصولات خود شناخته می‌شود و محصولات ساعت هوشمند ارزنده‌ای را عرضه کرده است.

امکانات به روز و قابلیت‌های عالی در محصولات ساعت هوشمند گارمین وجود دارد که می‌توان به حسگرهای متعدد و سیستم‌های ارتباطی عالی اشاره کرد. در ادامه معروف‌ترین ساعت‌های هوشمند گارمین را معرفی می‌کنیم.

بهترین با طراحی شیک

ساعت هوشمند گارمین مدل fenix 6x

ساعت هوشمند گارمین مدل fenix 6x

نقاط قوت

  • جنس ساخت عالی
  • وزن پایین
  •  امکانات به روز ارتباطی

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • نبود امکان نصب سیم کارت
  • نبود امکان مکالمه

گارمین بهترین محصولات ساعت هوشمند را عرضه کرده است که مدل Fenix 6X یکی از این ساعت‌های هوشمند باکیفیت است. این محصول وزن ۶۶ گرمی دارد و ابعاد قاب آن ۵۱*۵۱*۱۴.۹ میلی‌متر است.

کاربرد این ساعت ورزشی، رسمی و روزمره است و به دلیل طراحی ظاهری آن، می‌توان این ساعت هوشمند را مناسب آقایان دانست. فرم صفحه این‌ ساعت گرد ساخته شده است و جنس مقاوم شیشه آن نشان‌گر کیفیت بالای آن است.

جنس شیشه این ساعت یاقوت است و در برابر حرارت و خش مقاومت خوبی دارد. بدنه نیز از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و در جنس بند آن از چرم استفاده شده است.

بند این ساعت رنگ قهوه‌ای دارد و قفل آن سگکی ساده است. صفحه نمایش با کیفیتی در این محصول استفاده شده است که از نوع رنگی است و به دلیل ساخت آن امکان مشاهده صفحه نمایش زیر نور خورشید وجود دارد. اندازه این صفحه نمایش ۱.۴ اینچ است و رزولوشن ارائه شده آن ۲۸۰*۲۸۰ پیکسل است.

امکان نصب سیم کارت در این محصول فراهم نشده است اما می‌توان ارتباط جهانی GPS را در آن یافت. به دلیل طراحی این ساعت، امکان برقراری ارتباط آن با سیستم عامل‌های اندروید و آیفون فراهم است و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برای آن وجود دارد.

امکانات عالی در این ساعت وجود دارد که می‌توان رابط بلوتوث و وای‌فای را نام برد. با وجود این رابط‌ها، می‌توان کنترل موسیقی را نیز از قابلیت‌های این ساعت دانست و حسگرهای متعدد آن از دیگر قابلیت‌های محصول هستند.

حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، قطب نما، گام شمار، شمارش‌گر ضربان، فشار سنج و ارتفاع سنج هستند و برای تغذیه این ساعت از باتری قدرتمند داخلی استفاده شده است. این باتری ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و عمر آن در حالت Smart Watch تا ۲۱ روز است.

این ساعت امکاناتی مانند سنسور اکسیژن خون، قابلیت ذخیره‌سازی موسیقی روی ساعت و قابلیت نصب نقشه دارد.

بهترین با امکانات متنوع

ساعت مچی هوشمند گارمین مدل FENIX 5X PLUS

ساعت مچی هوشمند گارمین مدل FENIX 5X PLUS

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت عالی
  • امکانات ارتباطی متنوع
  •  صفحه نمایش رنگی
  •  سنسورهای متعدد

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا
  •  نبود قابلیت نصب سیم کارت

ساعت هوشمند گارمین مدل Fenix 5X Plus محصولی است که در وزن ۹۸ گرم و ابعاد ۵۱*۵۱*۱۷.۵ میلی‌متر ساخته شده است و قطر قاب آن ۵۱ میلی‌متر است. این ساعت مناسب آقایان و خانم‌ها است و کاربرد روزمره و ورزشی دارد.

صفحه این ساعت هوشمند گارمین گرد است و جنس شیشه آن از یاقوت ساخته شده است و بدنه آن جنس فلزی و پلاستیکی دارد. بند این محصول نیز جنس سیلیکونی دارد که نوع قفل آن سگکی ساده است.

این ساعت از صفحه نمایش رنگی و غیر لمسی بهره می‌برد و نوع صفحه نمایش آن Chroma و اندازه آن ۱.۲ اینچ است. این صفحه نمایش رزولوشن ۲۴۰*۲۴۰ پیکسل را فراهم می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول گارمین می‌توان به قابلیت عالی GPS اشاره کرد و به دلیل طراحی این ساعت هوشمند، امکان برقراری ارتباط آن با سیستم عامل اندروید و iOS فراهم است.

قابلیت نصب سیم کارت در این محصول فراهم نشده است اما می‌توان امکاناتی مانند کنترل موسیقی و سنسورهای متعدد شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشار سنج و ارتفاع سنج را در آن یافت.

هشدارهای این ساعت هوشمند شامل تماس‌ها، پیامک‌ها و ایمیل‌ها هستند و از قابلیت‌های عالی و متمایز این محصول می‌توان به قابلیت ذخیره موقعیت ۱۰۰۰ نقطه‌ای و اطلاعات ۱۰ هزار نقطه‌ای مسیر اشاره کرد.

بهترین برای ورزش کاران

مچ بند هوشمند گارمین مدل Forerunner 35

مچ بند هوشمند گارمین مدل Forerunner 35

نقاط قوت

  • برند معتبر
  • ساخت باکیفیت
  •  صفحه نمایش باکیفیت
  • مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب

نقاط ضعف

  • نبود قابلیت لمسی صفحه نمایش

مچ بند هوشمند گارمین مدل Forerunner 35 ابعاد ۳۵.۵*۴۰.۷*۱۳.۳ میلی‌متری دارد و صفحه نمایش آن مربعی است. این ساعت هوشمند برای استفاده در ورزش و امور روزمره کاربرد دارد و جنس بند آن سیلیکونی است.

قفل بند این محصول سگکی ساده است و صفحه نمایش ۱.۳ اینچی روی آن قرار دارد. این صفحه نمایش رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ پیکسلی دارد و قابلیت لمسی برای آن فراهم نشده است.

ارتباط سیستم GPS در این ساعت هوشمند وجود دارد و این محصول با سیستم عامل‌های اندروید و IOS سازگار است. ساخت این ساعت هوشمند به صورتی است که مقاومت در برابر ضربه و نفوذ آب دارد و حسگرهای شتاب سنج و شمارش‌گر ضربان در آن قرار داده شده است.

اتصال این محصول با دستگاه‌های دیجیتال از طریق بلوتوث انجام می‌شود و قابلیت‌های عالی مانند امکان تنظیم هشدار، نمایش پیامک‌ها، نمایش تماس‌های ورودی، شمارش گام‌ها و محاسبه مسافت پیموده شده برای آن وجود دارد.

تغذیه این ساعت از طریق باتری داخلی لیتیوم یونی آن است و شارژدهی آن در حالت نمایش زمان تا ۹ روز می‌رسد.

این ساعت را می‌توان به عنوان یک دستیار سلامت در روز تلقی کرد چرا که بسیاری از هشدارهای سلامت در آن برای کاربر فراهم شده است.

قابلیت‌های عالی همراه با حسگرهای متنوع

ساعت هوشمند گارمین مدل D2 delta

ساعت هوشمند گارمین مدل D2 delta

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت
  • سنسورهای متعدد
  • سیستم ارتباط GPS
  • قابلیت‌های هشدار زیاد

نقاط ضعف

  • نبود قابلیت لمسی

ساعت هوشمند گارمین مدل D2 Delta محصولی است که برای آقایان طراحی شده است و کاربری آن ورزشی، رسمی و روزمره است. این ساعت قطر قاب ۴۷ میلی‌متری دارد و صفحه آن گرد است.

جنس استفاده شده در شیشه محصول یاقوت است و بدنه آن از پلاستیک و فلز مقاوم ساخته شده است. بند ساعت نیز جنس چرمی دارد و رنگ آن قهوه‌ای است.

صفحه نمایش رنگی روی این محصول قرار دارد که قابلیت لمسی ندارد و قابلیت مشاهده زیر نور خورشید برای آن وجود دارد. این صفحه نمایش اندازه ۱.۲ اینچی دارد و رزولوشن فراهم شده آن ۲۴۰*۲۴۰ است.

این ساعت هوشمند دارای سیستم مکان یابی GPS است و سیستم عامل آن WatchOS است که با سیستم عامل‌های اندروید و IOS سازگار است.

حافظه داخلی این محصول ظرفیت ۱۶ گیگابایتی دارد و قابلیت کنترل موسیقی و ارتباط بلوتوث و وای‌فای از امکانات آن است. این ساعت هوشمند به سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، قطب نما، گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشار سنج و ارتفاع سنج مجهز شده است و تغذیه آن از طریق باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود.

قابلیت‌های اضافی این ساعت هوشمند شامل ویژگی خلبانی و پایگاه داده فرودگاه‌های دنیا و نقشه‌های توپوگرافی ایران و راه‌های آن است.

بهترین با طراحی متمایز

ساعت هوشمند گارمین مدل Vivomove Premium

ساعت هوشمند گارمین مدل Vivomove Premium

نقاط قوت

  •  کیفیت ساخت عالی
  • طراحی زیبای ظاهری
  •  امکانات ارتباطی به روز
  •  وزن پایین

نقاط ضعف

  • نبود قابلیت لمسی

محصول گارمین مدل Vivomove Premium مناسب آقایان و خانم‌ها طراحی شده است و نوع کاربری آن رسمی و روزمره است. این ساعت ابعاد ۱۲*۴۲*۴۲ میلی‌متری دارد و وزن آن ۶۷ گرم است.

صفحه این ساعت فرم گرد دارد و جنس شیشه آن معدنی است. بدنه این محصول نیز با جنس فلزی ساخته شده است و از نوع استیل ضد زنگ است.

جنس چرمی در بند ساعت استفاده شده است و رنگ آن قهوه‌ای است که برای قفل این بند سگکی ساده استفاده شده است.

صفحه نمایش اصلی محصول سفید رنگ و آنالوگ عقربه‌ای است و با استفاده از دو نوار رنگی میزان گام‌های پیموده شده و مدت زمان حرکت نمایش داده می‌شود.

این محصول با سیستم اندروید و IOS سازگار است و برای ارتباط آن از بلوتوث استفاده شده است. سنسورهای این ساعت نیز شامل شتاب سنج و گام شمار هستند و از دیگر قابلیت‌های عالی این محصول می‌توان به هدف گذاری خودکار، نمایش وضعیت خواب و باتری با دوام تا یک سال اشاره کرد.

علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند گارمین هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار