لوازم صوتی

۷ ایرباد برتر از برندهای معتبر در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

محصولاتی مثل ایرباد‌ها روز‌به‌روز جایگاه بزرگتری را در بازار به خود اختصاص می‌دهند و طراحی تلفن‌های هوشمند همراه نیز به سمت و سوی استفاده از این نوع محصولات می‌رود. چگونه بهترین ایرباد را برای خودمان انتخاب کنیم؟

نگرانی ندارد! ما در مورد ده‌ها ایرباد بلوتوثی و بی‌سیم تحقیق کرده‌ و بهترین آن‌ها را گلچین کرده‌ایم. در طول تست ایربادها همگی شرایط، از جمله کیفیت صوتی این محصولات، عمر باطری و همچنین ویژگی‌های خاصی مثل برنامه‌های نرم‌افزاری و خاصیت‌های ضدآب بودن این محصولات را تست کردیم.

بهترین ایرباد بازار: Apple AirPods Pro

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • نویزگیر قوی
  • صدای خروجی تقویت‌شده
  • ضد‌آب
  • سری قابل تعویض

نقاط ضعف:

  • کنترل لمسی ناکارآمد

ایربادهای اولیه شرکت اپل در مقایسه با سایر رقبا از لحاظ شکل و کارایی ضعیف و مضحک به نظر می‌رسیدند. با وجود نشان اپل بر روی این محصولات، ایرباد‌های اولیه کاملا متوسط بودند اما اکنون با ورود اپل AirPods Pro  به زندگیتان، تجربه شما از مفهوم کیفیت و کارایی عوض خواهد شد. بزرگترین انقلاب در این محصول نسبت به سایر محصولات اولیه، نویزگیری بسیار قوی این ایرباد است. با فعال کردن این امکان در ایرباد اپل، به راستی از دنیای بیرون غافل خواهید شد.
بدون شک قابلیت تعویض لایه سیلیکونی این ایرباد کمک شایانی به کاربر کرده است.

همچنین قابلیت لغو نویزگیر را برای درک صداهای اطراف را در نظر بگیرید تا کاملا متوجه امکانات مفید و مناسب این محصول شوید. لغو نویزگیر و درک صداهای اطراف به کار افرادی مانند دوچرخه سواران، عابران پیاده و هر کسی که نیاز دارد برای ترددهای خود صدای اطراف خود را درک کند،‌ می‌آید. نویزگیری ایربادهای اپل اینک از محصولات شرکت سونی، که روزگاری رتبه اول کیفیت این فناوری را در محصولی مانند WF-1000XM3 به خود اختصاص داد بود، بهتر عمل می‌کنند. بررسی‌های بیشتر به ما نشان داد که ایردپای اخیر شرکت اپل از لحاظ ارائه صداهای مربوط به بازی‌های کامپیوتری نیز پیشرفت شایانی داشته‌اند.

تراشه H1 منجر به صدای صاف‌ و واضح‌تر در این ایرباد شده است. این بحث را نمی‌توانیم بدون اشاره کردن به فناوری‌های ضدآب، طراحی خاص این محصول برای ورزش کردن و مقاومت آن زیر باران ببندیم. به همه‌ی این‌ها باطری ۲۴ ساعته محصول و شارژر سریع را بیفزایید تا به ما به این توافق برسید که این ایرباد، بهترین ایرباد بازار است.

بهترین قیمت: Anker SoundCore Liberty 2 Pro

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • شارژ ۳۲ ساعته
  • اکولایزر ویژه
  • شارژگیری سریع

نقاط ضعف:

  • عدم وجود فناوری دستیار صوتی Alexa

اگر به دنبال جایگزین مناسبی برای ایربادهای گران قیمت اپل هستید، مدل Anker SoundCore Liberty 2 Pro را در نظر داشته باشید. درایوهای داخلی این ایرباد ۱۱ میلی‌متری هستند و صدایی عمیق، با باس مناسب و وضوح بالا در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این ایرباد با اکولایزر سفارشی ID کاملا سازگار هستند و می‌توانید از این برنامه برای بالانس صدا و گوش سپردن به موزیک موردعلاقه خود با همان کیفیت مورد انتظار اولیه، استفاده کنید.

این مدل ایرباد با انواع مناسب و متنوع سیلیکون گوش ارائه شده است تا بهترین راحتی و حفاظت از گوش کاربر را ایجاد نماید. ارتباط بلوتوثی در هر دو گوشی این ایرباد تعبیه شده است و می‌توانید با تنظیمات خاص مثلا نویزگیری را در یکی فعال و در دیگری لغو کنید و دیگر امکاناتی که به تفکیک می‌توان استفاده کرد. با شارژ کامل، این ایرباد تا ۸ ساعت کامل برای گوش دادن به موزیک و تا ۳۲ ساعت روشن می‌ماند. اگر نیاز فوری به ایرباد خود دارید، با تنها ده دقیقه شارژ سریع،‌ یکساعت جوابدهی به شما خواهد داد. برای حفظ انرژی و باطری،‌در صورت عدم استفاده به مدت ده دقیقه، ایرباد خود به خود خاموش می‌شود.

اگر از این ایرباد برای برقراری تماس تلفنی استفاده کنید، چهار میکروفن داخلی دستگاه صدایی تفکیک شده و رسا حتی در شرایط باد و صدای شدید محیط به شما ارائه خواهد کرد. این ایرباد با دستیار صوتی سیری اپل نیز هماهنگ می‌شود. پس می‌توانید بدون استفاده از دست‌هایتان از گوشی هوشمند همراه خود استفاده کنید.

بهترین نویزگیری: Sony WF-1000XM3

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • نویزگیری فوق‌العاده
  • صدای خروجی عالی
  • سیستم کنترلی خودکار
  • عمر طولانی باطری

نقاط ضعف:

  • ضد‌آب نیست

پادشاه بی چون و چرای بازار ایربادهای بی‌سیم نویزگیر، مدل  WF-1000XM3 بلاخره رقیب قدرتمندی مانند ایرباد Apple  AirPods Pro‌را پیش روی خود دید. هر چند که این مدل هنوز یکی از بهترین‌های بازار است. سونی تسلط خوبی بر بازار محصولات صوتی دارد و از تکنولوژی به‌روزی برای تولید این ایرباد استفاده کرده است که در نهایت ما را با ایرپادی نویزگیر در یک بسته‌بندی زیبا روبرو می‌کند. طراحی این ایرباد به اندازه محصول اپل ایرپاد AirPods Pro مطبوع نیست اما این اندازه نهایی بزرگتر منجر به تعبیه باطری بزرگتری در این محصول شده است که تا ۶ ساعت روز دوام دارد.

فناوری نویزگیری در این ایربادها به لطف تراشه QN1e کارآمدی قبل را داراست. این محصول کاملا با DSEE HX سونی جفت می‌شود و صدای اعجاب آور تولید شده توسط این دستگاه از ایرباد مدل WF-1000xm3‌ با همان کیفیت اولیه خارج می‌شود. بالانس صدای خروجی بسیار عالی است و یک سیستم خودکار برای کنترل صداهای خروجی وجود دارد. این محصول کاملا لمسی است و تنها با تاچ و لمس کوچک دکمه‌های کنترلی، به طور مثال می‌توانید نویزگیر را فعال کنید. مدیریت تماس‌ها و ترک‌های موزیک و دستیار صوتی تنها با لمس چند دکمه لمسی کوچک امکان‌پذیر است.

فناوری تشخیص غیرفعال شدن گوشی‌ها در هنگامی افتادن هر کدام از گوشی‌ها از گوش کاربر،‌ به صورت خودکار موزیک و فایل صوتی در حال پخش را متوقف می‌کند. تنظیم‌های صوتی برای تکمیل قابلیت‌های بی‌نظیر در این محصولات حذف شده‌اند و دستیار صوتی در اختیار کاربر قرار گرفته است و به راحتی می‌توانید نویزگیر را فعال و یا غیرفعال کنید.

بهترین کیفیت صدای خروجی: Sennheiser Momentum

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • مجهز به فناوری بلوتوث ۵٫۰ AptX
  • ضدآب
  • صدای خروجی دلپذیر و سازگار با گوش انسان

نقاط ضعف:

  • باطری متوسط
  • قیمت بالا

برند سنهایزر خیلی دیر به بازار محصولات وایرلس پا گذاشت اما محصول تولیدی این شرکت یعنی ایرباد مدل Momentum بسیار کاراست. بررسی این ایرباد، بهترین صدای خروجی را نشان می‌دهد که در هیچ ایرباد دیگری در بازار نیافتیم. سنهایزر هیچ‌گاه در تبلیغات این محصول خود، درمورد درایوها و تکنولوژی صدای آن توضیحات اضافه‌ای ارائه نکرد. هر چند که این محصول از بلوتوث نسخه ۵٫۰ AptX برای انتقال فایل‌ها استفاده می‌کند و این انتقال، بسیار سریع و واضح در حد هدفون‌های سیم‌دار است. با استفاده از این ایرباد، از ارتباط ناپایدار و افت‌دار و بدون هماهنگی در تکنولوژی‌های قدیمی‌تر خداحافظی کنید. می‌توانید از کیفیت صدای خروجی این محصول، انتظار باس زنده و بالانس متعادل و صدای رسا داشته باشید.

اگر موزیکی که در جریان است حوصله‌تان را سر برد، با کنترل هوشمند با سرعت به آن‌چه که دوست دارید شیفت کنید. عمر باطری ۴ ساعته این ایرباد کمی مضحک است اما با توجه به تازه‌کار بودن این شرکت در تولید محصولاتی این‌چنینی، قابل درک است. می‌توانید ۸ ساعت شارژ با کیس شارژ محکم و زیبای این محصول داشته باشید. گوشی‌های این ایرباد زیاد چسبنده نیستند و در باران و عرق و در هنگام ورزش و دویدن ماندگاری اندکی در گوش دارند.

بهترین ایرباد برای گوشی‌های اندرویدی: Samsung Galaxy Buds Plus

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • شارژگیری سریع
  • عمر طولانی باطری
  • مجهز به حالت درک صدای محیط قابل تنظیم

نقاط ضعف:

  • چپ‌ و راست دستی کاربر در طراحی ایرباد لحاظ نشده است

ایرپاد AirPods Pro محصولی مناسب برای کسانی است که از سیستم عامل iOS  استفاده می‌کنند اما طرفداران محصولات اندرویدی می‌توانند پول خود را برای خریدن محصولی همچون Samsung Galaxy Buds Plus صرف کنند. این ایرباد مجهز به اسپیکرهای دوگانه با توییتر و ووفرهای اختصاصی است و صدایی قوی، با باس بالا و واضح و صاف را در بالاترین سطح ممکن ارائه می‌کند. باطری این ایرباد در حالت استندبای ۲۲ ساعت و در حالت پخش موزیک ۱۱ ساعت و در حالت مکالمه تا ۱۵ ساعت عمر می‌کند. با استفاده از کیس شارژ محصول و تنها با شارژی ۳ دقیقه‌ای، یکساعت شارژ برای گوش دادن به کاربر می‌دهد.

این قابلیت برای روزهایی که فراومش می‌کنید شارژ شبانه ایرباد را انجام دهید و ورزش صبحگاهی‌تان به تاخیر می‌افتد، عالی است. تکنولوژی Ambient Aware Mode‌  برای تشخیص صداهای بیرونی است و این امکان را به کاربر می‌دهد که با تنظیماتی خاص، هم به موزیک گوش دهند و هم در زمان‌هایی نظیر انتظار برای اعلان پرواز، صداهای اطراف را بشنود و بدون اینکه موزیک را قطع کنند، از وضعیت سفر خود مطلع بمانند. در هنگام تماس‌های تلفنی، این ایرباد که مجهز به دو میکروفن بیرونی و یک میکروفن داخلی است، با تفکیک و سد کردن صداهای اطراف از صدا‌های داخلی، مکالمه‌ای شفاف و واضح را ایجاد می‌کند.

دکمه‌های کنترلی این ایرباد تنها با لمس یک دکمه عملکردی عالی برای پخش/ توقف موزیک، رد کردن آهنگ‌ها و تماس‌های تلفنی دارد. با استفاده از اپ Galaxy Wearable app می‌توانید سطج باقیمانده باطری دستگاه را چک کرده و در صورت عدم شارژ، کیس مربوطه در چشم برهم زدنی به کمک شما خواهد آمد.

بهترین ایرباد برای ورزش و دویدن: Beats by Dre PowerBeats Pro

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • هماهنگی مناسب با هر دو نوع گوشی‌های اندرویدی و اپل
  • عمر طولانی باطری
  • ضد آب و عرق

نقاط ضعف:

  • نویزگیر ندارد
  • برای استفاده زیر باران‌های سنگین و مستقیم مناسب نیست

اکثر ورزشکاران و دوندگان حرفه‌ای از استفاده ایرباد مدل PowerBeats Pro راضی بوده‌اند. این ایرباد بی‌سیم و سبک از یک گیره پشت گوشی برای محکم نگه‌داشتن آن‌ها در گوش استفاده می‌کند. هر کدام از گوشی‌های این محصول،‌ چیپ بلوتوث منفک دارد که برای خاموش نگه‌داشتن یکی از آنها موقع عبور از خیابان و جاهایی که نیاز به درک اطراف دارید به کار می‌آید. این محصول ضد عرق و ضد‌آب است. پس بدون توجه به آب‌و‌هوا از موزیک و پادکست‌های خود حین ورزش کردن لذت ببرید. با استفاده از کیس شارژر این محصول حداکثر تا ۲۴ ساعت و بدون آن حداکثر تا نه ساعت می‌توانید از دوام باطری آن مطمئن باشید.

با تنها ۵ دقیقه شارژگیری، این ایرباد برای ۹۰ دقیقه پخش موزیک در اختیارتان خواهد بود. پس اگر فراموش کردید ایربادتان را شارژ کنید، می‌توانید با شارژ سریع صبحگاهی، برای ورزش و دوی اول صبح آماده‌شان کنید. رنگ‌های این محصول، مشکی، کرم، سبز ماشی و آبی اقیانوس است که به راحتی با کیس محافظ گوشی شما هماهنگ شده و البته با رنگ گوشی‌‌های همراه هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها نیز سازگار است.

رتبه دوم بهترین ایرباد بازار برای ورزش و دویدن: Jabra Elite 75t

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • وزن کم ایرباد
  • اکولایزر خودکار
  • سیستم تفکیک صدا

نقاط ضعف:

  • چپ‌ و راست دستی کاربر در طراحی ایرباد لحاظ نشده است

یک محصول عالی دیگر برای دونده‌ها و ورزشکاران، ایرباد بی‌سیم Jabra Elite 75t است. وزن این محصول، تنها ۵٫۵ گرم است و طراحی آن تقریبا برای هر نوع شکل گوش مناسب است. سه نوع مختلف سری گوش سیلیکونی برای حفاظت و راحتی گوش کاربر در بسته‌بندی این محصول ارائه شده است. این ایرباد ، از طریق بلوتوث و فاصله‌ی حداکثر ۱۰ متری، به راحتی با سیستم عامل iOS و اندروید هماهنگ می‌شود. پس می‌توانید از ارتباط همیشگی خود مطمئن باشید. حتی اگر در کمد و یا در خانه، دور از دسترس‌تان باشد.

به وسیله‌ی برنامه مخصوص Jabra می‌توانید از اکولایزر مخصوص این ایرباد برای تجربه‌ی عالی موزیک و پادکست‌ها استفاده کنید. برای تماس‌های تلفنی چهار میکروفن داخلی در این محصول تعبیه شده است که به خوبی وظیفه خود در تفکیک صدای شما از صداهای اطراف مثل وزش باد را انجام می‌دهند. دکمه‌های فیزیکی دقت لازم را برای اجرای دستورتان دارد و به این ترتیب تماس و موزیک‌ها با برخود تصادفی دست شما با دکمه‌ها از دست نخواهند رفت. این محصول با Alexa آمازون، دستیار صوتی گوگل و دستیار مشهور صوتی اپل یعنی Siri کاملا هماهنگ است و برای کنترل بدون دست گوشی تلفن هوشمند همراه‌تان به کمک شما می‌آید.

شارژر کیس این محصول تا حداکثر ۲۸ ساعت و بدون آن تا حداکثر ۷٫۵ شارژدهی خواهد داشت. تنها ۱۵ دقیقه شارژگیری حدود ۶۰ دقیقه شارژ برای گوش سپردان به موسیقی به شما می‌دهد. این ایرباد هم ضدآب و هم ضد عرق است و برای استفاده در شرایط شغلی سخت و ورزش کردن مناسب است.

جمع‌بندی

اگر کاربر اپل هستید، ایربادهای اپل به دلیل ارائه صدای واضح و صاف و هماهنگی فوق‌العاده اپل با اکوسیستم و محیط زیست برای شما مناسب‌ترین است. اگر نویزگیری ایربادها برای شما مهمترین فاکتور است، محصولی بهتر از Sony WF-100XM3 با همه‌ی امکاناتش و دسترسی‌های صوتی آن برای کنترل ایرباد به وسیله صدا پیدا نخواهید کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار