وان پلاس

وان پلاس کلوور در نتایج Geekbench رؤیت شد

این اولین بار نیست که می‌بینیم گوشی موسوم به وان پلاس کلوور (OnePlus Clover) در نتایج تست بنچمارک گیک بنچ (Geekbench) ظاهر می‌شود. البته این بار تفاوتی وجود دارد. در حالی که گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند این گوشی جدید قرار است به پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز شود، در نتایج اخیر نام تراشه دیگری دیده می‌شود. با ما همراه باشید.

چند وقتی است که شایعات حول این مسئله قوت گرفته‌اند که وان پلاس پس از عرضه گوشی نورد (OnePlus Nord)، قصد دارد یک گوشی میان‌رده دیگر را هم وارد بازار کند. اکنون با انتشار نتایج گیک بنچ، به نظر می‌رسد شایعات درست بوده‌اند و گوشی جدید وان پلاس کلوور با پردازنده اسنپدراگون 460 و 4 گیگابایت حافظه رم در راه است.

نتایج بنچمارک وان پلاس کلوور

این دستگاه جدید که در نتایج تست گیک بنچ رؤیت شده، با شماره مدل OnePlus BE2012 مشخص شده و بر این اساس به یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز مجهز می‌باشد. امتیازاتی که پردازنده آن در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده، به ترتیب برابر 245 و 1174 هستند و این ویژگی‌ها کاملاً با خصوصیات اسنپدراگون 460 مطابقت دارد.

شایعات همچنین حکایت از این دارند که وان پلاس کلوور به یک صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح +HD مجهز بوده و از 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء بهره خواهد برد. در زمینه دوربین هم یک ماژول سه‌گانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دو لنز کمکی 2 مگاپیکسلی در پشت بدنه این گوشی وجود خواهد داشت. گفته می‌شود وان پلاس برای تأمین انرژی این محصول از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 18 وات بهره گرفته است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار