اخبار فناوریسامسونگموبایل

مشخصات و تاریخ عرضه‌ی گلکسی A55 فاش شد

گوشی‌های هوشمند گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ قرار است در ماه مارس در بازارهای مختلف عرضه شوند. حالا سایت معتبر Winfuture.de، با انتشار گزارشی مشخصات کلیدی گوشی گلکسی A55 و تاریخ عرضه‌ی آن را فاش کرده که در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

مشخصات فاش شده از گلکسی A55 5G نشان می‌دهد که این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. A55 5G از پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ بهره می‌برد. کاربران می‌توانند بین ۶ یا ۸ گیگابایت رم انتخاب کنند. از نظر ذخیره‌سازی، این گوشی با پیکربندی‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین دستگاه شامل یک درگاه کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

گلکسی A55 5G دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات است. سیستم دوربین این گوشی دارای یک سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، این گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از بین دیگر ویژگی‌های گلکسی A55 باید به بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکر دوگانه اشاره کنیم. این گوشی با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و به لطف گواهی IP67 یک گوشی ضدآب به حساب می‌آید. احتمالا مدل‌های مبتنی بر رم ۶ و ۸ گیگابایتی این گوشی در اروپا به ترتیب ۴۴۹ و ۴۹۹ یورو خواهد بود و قرار است در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) در آلمان عرضه شود.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار