اخبار فناوریسامسونگموبایل

مشخصات کلیدی و قیمت گلکسی A35 لو رفت

شرکت سامسونگ خود را برای ماه مارس پرمشغله آماده می کند و انتظار می رود دو گوشی هوشمند جدید از سری A به زودی عرضه شوند. پس از گلکسی A55، اخیراً افشاگری‌های جدید، اطلاعات فراوانی را در مورد گلکسی A35 ارائه داده است که تصویر جامعی از آنچه باید از این دستگاه آینده انتظار داشته باشیم، در اختیار ما قرار می‌دهد.

گلکسی A35؛ هر آنچه می‌دانیم

افشاگری‌های جدید وب‌سایت Android Headlines، چند مشخصه کلیدی را که قبلاً در لیست Google Play Console نیز دیده شده بود، تأیید می‌کند. اول از همه، انتظار می‌رود گلکسی A35 تراشه Exynos 1380 را از A54 سال گذشته قرض بگیرد. به احتمال زیاد کاربران بین دو پیکربندی حافظه حق انتخاب خواهند داشت: ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی. انتظار می‌رود هر دو گزینه از طریق کارت حافظه microSD قابلیت افزایش حافظه داشته باشند و طبق شایعات، این گوشی دارای رتبه IP67 بوده که این یعنی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

به نظر می‌رسد طراحی گلکسی A35 کمی تغییر کرده و ظاهر مسطح‌تری را به خود گرفته است که به امضای محصولات ۲۰۲۴ سامسونگ تبدیل شده است. در حالی که جنس پنل پشتی همچنان نامشخص است، انتظار می رود اندازه گوشی ۱۶۱.۷ در ۷۸ در ۸.۲ میلی متر و وزن آن ۲۰۹ گرم باشد. طبق شایعات، رنگ‌های آن شامل آبی یخی، لیمویی، یاسی و سرمه‌ای خواهد بود.

 

گفته می‌شود صفحه‌نمایش، بخش دیگری از تغییرات است، زیرا افشاگری‌ها نشان می‌دهند که از بریدگی قطره‌ای شکل گلکسی A34 به حفره مدرن برای دوربین جلو تغییر می‌کند. در عین حال، انتظار می‌رود A35 دارای نمایشگر Super AMOLED 6.6 اینچی با رزولوشن Full HD+ (2380 در ۱۰۸۰) باشد. طبق شایعات، این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از شارژ سیمی ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی گلکسی A35 از سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی با لنز مبتنی بر دیافراگم F/1.8 استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی هم با سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی روبرو هستیم که هر دو از A34 راهی این گوشی جدید می‌شوند.

قیمت و تاریخ عرضه

لکسی A35 به احتمال زیاد با اندروید ۱۴ همراه با رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ عرضه خواهد شد. انتظار می رود گلکسی A35 در کنار برادر خود، گلکسی A55، عرضه شود. طبق این افشاگری، مشتریان اروپایی می توانند برای مدل ۶ گیگابایتی رم قیمت پایه ۳۷۹ یورو (حدود ۴۰۰ دلار) و برای مدل ۸ گیگابایتی رم ۴۴۹ یورو (حدود ۴۸۰ دلار) را انتظار داشته باشند.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار