اخبار فناوریشیائومیموبایل

شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی شد؛ طراحی تکراری و دوربین‌های فوق‌العاده

شیائومی بالاخره از جدیدترین پرچم‌دار خود به نام شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی کرد که از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد. در ادامه به مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

شیائومی برای این گوشی از نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت بهره می‌برد. این نمایشگر طیف رنگی گسترده‌ای (P3) را ارائه می‌دهد و از فرمت‌های HDR مانند Dolby Vision و HDR Vivid پشتیبانی می‌کند. اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قلب تپنده این گوشی است که در کنار آن ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی قرار دارد.

گوشی Xiaomi 14 Ultra به یک سیستم دوربین چهارگانه قدرتمند مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-900 با ابعاد یک اینچ و لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد که دارای دیافراگم قابل تنظیم بین f/1.63 تا f/4.0 و پوشش فوق‌العاده ضد بازتاب ADL است. علاوه بر این، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و پوشش ADL نیز در این ماژول قرار دارد.

 

سنسور LYT-900 در مقایسه با IMX989، مصرف انرژی را تا ۴۳ درصد کاهش می‌دهد و به محدوده دینامیکی ۱۴EV  دست می‌یابد که ۹.۵ برابر بیشتر از IMX989 است. این بدان معناست که جزئیات دقیق در سایه‌ها و مناطق روشن به خوبی ثبت می‌شود. به طور کلی، جذب نور در دوربین اصلی این گوشی، ۲۰۵ درصد دوربین اصلی آیفون ۱۵ پرو مکس محسوب می‌شود که این یعنی با دوربین فوق‌العاده‌ای روبرو هستیم.

دوربین تله‌فوتو پرتره با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال، دیافراگم f/1.8 و بزرگنمایی ۳.۲ برابر نیز در کنار این مجموعه حضور دارد. همچنین، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر، دیافراگم f/2.5 و بزرگنمایی ۵ برابر به آن اضافه شده است. برای عکس‌های سلفی، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در بخش جلویی تعبیه شده است.

 

از دیگر قابلیت‌های این گوشی، باید به پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای اشاره کنیم که البته مشخص نیست در خارج از چین هم کاربران می‌توانند از این مشخصه استفاده کنند یا نه. در این گوشی باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از سرعت شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

مدل پایه گوشی شیائومی ۱۴ اولترا  دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و با قیمت ۹۰۰ دلار راهی بازار چین می‌شود.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار