بیوگرافی

بیوگرافی بهرام افشاری ؛ زندگی شخصی، آثار و جوایز

بهرام افشاری یکی از بهترین و جدیدترین بازیگران کشورمان است که در چند سال اخیر توانسته موفقیت زیادی را کسب کند. در ادامه به بررسی بیوگرافی بهرام افشاری خواهیم پرداخت.

بهرام افشاری در حال حاضر یکی از بازیگران جوان کشورمان است که توانسته محبوبیت زیادی را بین مردم به دست آورد. از درخشان‌ترین آثار او می‌شود به مجموعه تلویزیونی پایتخت اشاره کرد. او با بازی در این سریال توانست جایگاه محکمی برای خود در حرفه بازیگری دست و پا کند. بهرام افشاری اکنون با 33 سال سن در زمینه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد. در ادامه به بررسی آثار و زندگینامه بهرام افشاری می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

زندگینامه بهرام افشاری

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • بیوگرافی بهرام افشاری
    • زندگی شخصی بهرام افشاری
    • فعالیت هنری
  • بهترین سریال ها و فیلم های بهرام افشاری
  • جوایز و افتخارات بهرام افشاری

بیوگرافی بهرام افشاری


در ادامه این بخش می‌توانید بیوگرافی بهرام افشاری را مطالعه کنید.

زندگی شخصی بهرام افشاری

عکس های بهرام افشاری

بهرام افشاری 6 خرداد 1366 در شهر همدان به دنیا آمد. او از همان کودکی به فیلم و سریال علاقه داشت و به همین دلیل خیلی زود کار بازیگری را در تئاتر شهر همدان آغاز کرد. بهرام افشاری برای پیشرفت در این زمینه در سن 22 سالگی به تهران مهاجرت کرد و یکی از شاگردان برجسته مرحوم سمندریان شد. او تاکنون توانسته در بهترین سالن‌های تئاتر کشور نمایش اجرا کند. باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل قد بلندی که دارد، به او لقب قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون را داده‌اند. قد بهرام افشاری 198 سانت و درواقع حدود 2 متر است!

بهرام افشاری در مصاحبه‌های متعددی به جدایی پدر و مادرش اشاره کرده و تا همین چند سال پیش که پدرش زنده بود با او زندگی می‌کرد. او هم اکنون تنها زندگی می‌کند و مجرد است.

افشاری از کودکی علاقه بسیار زیادی به رشته ورزشی فوتبال داشته است. او در حال حاضر طرفدار تیم استقلال تهران است. به گفته خودش، قبلا فوتبالیست بوده است، اما با توجه به علاقه‌اش نسبت به فوتبال، به او اجازه ندادند تا سراغ این رشته برود. از نظر او، مهاجرت به تهران کمک زیادی به حرفه بازیگری‌اش کرده و معتقد است که بازیگری را در تهران از سطح منفی 200 شروع کرده است. با این حال او خیلی زود توانست تندیس بازیگری جشنواره تئاتر فجر را به دست آورد و به کمک پول جایزه موتور بخرد که همان موتور باعث شد تا بتواند در پیک موتوری کار کند. هوتن شکیبا یکی از دوستان صمیمی و نزدیک بهرام افشاری است که توانسته‌اند سختی‌های زیادی را با یکدیگر پشت سر بگذراند.

فعالیت هنری

عکس بهرام افشاری

بهرام افشاری تاکنون توانسته توانمندی خود در رشته بازیگری را با ایفای نقش در شخصیت‌های مختلف ثابت کند. او از سال 1382 بازیگری و تئاتر را به صورت حرفه‌ای شروع کرد و تاکنون در بیش از 30 تئاتر موفق حضور داشته است. وی همچنین با بازی در فیلم سینمایی عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان، وارد سینما شد و پس از آن توانست پیشنهادهایی مانند ایران برگر، به کارگر ساده نیازمندیم، لانتوری و رحمان 1400 را دریافت کند. او با بازی در این فیلم‌ها استعداد خود در این زمینه را ثابت کرد.

اولین فعالیت افشاری در تلویزیون به مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم برمی‌گردد. او در این سریال نقش بسیار کوتاهی را ایفا کرد، اما سیروس مقدم و محسن تنابنده برای سری پنجم پایتخت از او به عنوان یکی از بازیگران اصلی استفاده کردند و توانست در فصل پنجم این سریال در نقش بهتاش ایفای نقش کند. او از طریق همین نقش محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورد. به زبانی دیگر می‌توان گفت بازی در سریال پایتخت برای افشاری نقطه اوج حساب می‌شود. او بعد از پایتخت در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید رحیم خانی ایفای نقش کرد. اگر آثار تلویزیونی و سینمایی او را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که تنها نقطه مشترک کاراکترهای افشاری فقط فیزیک او در این نقش‌هاست.


بهترین سریال ها و فیلم های بهرام افشاری


بهرام افشاری در سال‌های فعالیتش با بازیگران به نام زیادی مانند نوید محمدزاده، محسن تنابنده، باران کوثری، احمد مهران فر و… همبازی شده است. او همچنین توانسته با کارگردان‌های زیادی مانند رضا درمیشیان و سیروس مقدم همکاری داشته باشد. در ادامه سریال‌ها و فیلم های بهرام افشاری را معرفی می‌کنیم.

سریال های بهرام افشاری

دورهمی بهرام افشاری

عنوان سریال سال ساخت کارگردان نقش
پایتخت 2 1391-1392 سیروس مقدم شیر افکن
آسمان من 1393 محمدرضا آهنج
علی البدل 1396 سیروس مقدم هرمز
پایتخت 5 1396-1397 سیروس مقدم بهتاش فریبا
شرایط خاص 1396-1397 وحید امیرخانی منوچهر شانه به سر
پایتخت 6 1398-1399 سیروس مقدم بهتاش فریبا

فیلم های بهرام افشاری

بهرام افشاری و امین حیایی

نام فیلم سال ساخت کارگردان نقش
عصبانی نیستم 1392 رضا درمیشیان مرد املاکی
ایران برگر 1393 مسعود جعفری جوزانی پنج شنبه
کارگر ساده نیازمندیم 1394 منوچهر هادی قدم
لانتوری 1394 رضا درمیشیان بهرام
نیوکاسل 1395 محسن قصابیان ابی
آقای سانسور 1396 علی جبارزاده
رحمان 1400 1397 منوچهر هادی انوش
چشم و گوش بسته 1397 فرزاد موتمن سعید
سگ بند 1398 مهران احمدی فرزاد عیاران

تئاتر و سینمای خانگی

بهرام افشاری جوجه تیغی

بهرام افشاری فعالیت هنری خود در رشته بازیگری را از تئاتر شروع کرد. در این قسمت چندتا از تئاترهای معروف او را به شما معرفی خواهیم کرد.

نام نمایش سال اجرا کارگردان
می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد 1397 همایون غنی زاده
ماکوندو 1396 آزاده انصاری
دیابولیک: رومئو و ژولیت 1395 آتیلا پسیانی
تهران زیر بال فرشتگان 1394 نادر برهانی مرند
جوجه تیغی 1394 بهرام افشاری
کامنت 1394 یوسف باپیری
دن کامیلو 1393 کوروش نریمانی
هاروی 1393 ملودی آرام‌نیا
مرگ فروشنده 1393 نادر برهانی مرند
هیپوفیز 1392 کوروش نریمانی
پیرمردی با بال‌های بزرگ 1391 پرستو گلستانی
رمولوس کبیر 1388 نادر برهانی مرند

افشاری تجربه چندانی در زمینه سینمای خانگی ندارد. او تنها در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و در نقش فاراب ایفای نقش کرده است.


جوایز و افتخارات بهرام افشاری


بهرام افشاری تاکنون توانسته افتخارات بسیاری را بدست بیاورد. در جدول زیر می‌توانید جوایز افشاری و اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

عنوان جایزه جشنواره/مراسم برای فیل/سریال سال
نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نوزدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران  فیلم لانتوری 1397
 برنده تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ  مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 1397
 نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ  مجموعه تلویزیونی علی‌البدل 1396
 نامزد بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شهر  فیلم کارگر ساده نیازمندیم 1396
 نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن منتقدان و نویسندگان  فیلم کارگر ساده نیازمندیم 1396

بهرام افشاری در خندوانه

در آخر باید گفت که افشاری یکی از موفق‌ترین بازیگران جوان کشورمان است. او استعداد خود در خنداندن مردم را ثابت کرده و تاکنون توانسته است آثار خوبی را از خود به جای بگذارد. در این مقاله با زندگینامه بهرام افشاری همراه شما بودیم و مروری بر آثار سینمایی و تلویزیونی او داشتیم. نظر شما درباره این هنرمند خوب کشورمان چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار