اخبار فناوریموبایل

سری ویوو X60 در تاریخ ۸ دی‌ماه رونمایی خواهد شد

سری ویوو X60 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه ۵ نانومتری اکسینوس ۱۰۸۰ بهره می‌برد. شرکت سازنده پیش‌تر اعلام کرده بود که رونمایی از این محصول در این ماه میلادی صورت می‌پذیرد و حال دیجیتال چت استیشن (Digital Chat station) گزارش کرده است که این تاریخ ۸ دی‌ماه (December 28) خواهد بود.

گزارش یادشده همچنین می‌گوید که در ویوو X60 از صفحه‌نمایش ساخت سامسونگ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz استفاده شده است و حفره پانچ آن برای دوربین سلفی در وسط جای دارد.

به نظر می‌رسد که ویوو ابتدا تنها از گوشی‌های جدید خود پرده بردارد و حضور آنها در بازار چند روز بعد رخ دهد. سری پیشین یعنی ویوو X50 در ماه جولای معرفی گردید، اما چند ماهی طول کشید تا قدرتمندترین عضو این خانواده یعنی ویوو X50  پرو پلاس وارد بازار چین شود.

اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده است خبر می‌دهد که طراحی قسمت عقب ویوو X60 شبیه به پیشینیان خود است و مجموعه سه‌تایی و یا چهارتایی دوربین آن در یک جزیره مستطیل شکل ساکن شده‌اند. شارژ سریع ۳۳ واتی، ۸ گیگابایت حافظه موقت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از قابلیت‌های مورد انتظار این دستگاه است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار