اخبار فناوریسامسونگموبایل

سامسونگ گلکسی A03s با تراشه هلیو G35 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A03s با شماره مدل SM-A037F اخیرا در وبسایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. با بررسی فهرست مذکور می‌توان به برخی مشخصات کلیدی گوشی پی برد. اطلاعات فهرست نشان می‌دهند که کمپانی پیش از معرفی رسمی هندست جدید خود احتمالا مشغول اجرای برخی تست‌های عملکردی داخلی روی آن است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها گلکسی A03s احتمالا در اواخر ماه جاری رسما رونمایی خواهد شد.

در ماه مه یک خبرچین مشهور با نام استیو همرستوفر تصاویر CAD مربوط به گلکسی A03s را با سایرین به اشتراک گذاشت. اوایل هفته جاری نیز این هندست در پلتفرم‌های مختلف صدور گواهی‌نامه نظیر Bluetooth SIG و اداره استاندارد هندوستان (BIS) رویت شد. گواهی‌نامه بلوتوث تائید می‌کند که دستگاه با شناسه SM-A037F تحت‌عنوان گلکسی A03s به بازار عرضه خواهد شد. اکنون دستگاه SM-A037F در وبسایت گیک‌بنچ ظاهر شده است.

اطلاعات فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که توان پردازشی گلکسی A03s از طریق تراشه 8 هسته‌ای MediaTek MT6765V/WB تامین خواهد شد. پردازنده موجود در این تراشه با فرکانس پایه 2.30 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. شماره مدل نیمه‌هادی به وضوح نشان می‌دهد که گلکسی A03s مجهز به تراشه هلیو G35 خواهد بود. بعلاوه فهرست فوق خاطرنشان می‌کند که گلکسی A03s مجهز به 4 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل اندروید 11 را اجرا می‌کند. این هندست در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 163 و 847 را کسب نموده است.

 

گزارشات پیشین ادعا کردند که گلکسی A03s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای شکل خواهد بود. این پنل احتمالا از رزولوشن اچ‌دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه کاربران برای ثبت تصاویر سلفی احتمالا به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی دسترسی خواهند داشت.

 

تصویر CAD سامسونگ گلکسی A03s که توسط یک شخص خبرچین با نام OnLeaks منتشر شده است

گلکسی A03s احتمالا با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. در خصوص ظرفیت باتری مورد استفاده در این هندست هیچ‌گونه جزئیات خاصی اعلام نشده است؛ اما گلکسی A03s احتمالا همانند مدل نسل قبلی گلکسی A02s مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. تصاویر منتشر شده از گوشی نشان‌دهنده استقرار اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه آن هستند. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی A02s فاقد اسکنر اثرانگشت بود.

منبع Gizmochina
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار