اخبار فناوریسامسونگموبایل

گوشی تاشو قدیمی خود را به سامسونگ بدهید؛ ۱۲۵ دلار تخفیف بگیرید

سامسونگ قرار است در ماه آگوست امسال از مدل جدید گلکسی زد فلیپ رونمایی کند و ما می‌دانیم که این گوشی قیمت بالایی خواهد داشت. اگر شما پول زیادی برای خرید این مدل ندارید، می‌توانید مدل گلکسی زد فلیپ ۵G را با کمی تخفیف بخرید. سامسونگ به‌تازگی یک برنامه جدید به نام Flip Your Flip راه انداخته که در آن شما می‌توانید یک گوشی گلکسی زد فلیپ ۵G را با ۱۲۵ دلار تخفیف و در ازای دادن یکی از گوشی‌های تاشو قدیمی خود به سامسونگ خریداری کنید.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای در این زمینه داشته باشیم باید بگوییم که در حال حاضر شما در ازای پرداخت ۱۲۵ دلار می‌توانید یک گوشی گلکسی S9 پلاس بخرید؛ در حالیکه یک آیفون X قیمتی حدود ۱۷۵ دلار دارد. بنابراین، این کاملاً بستگی به شما دارد که با ۱۲۵ دلار یک گوشی تاشو سامسونگ با قیمت پایین‌تر بخرید یا یک گوشی غیرتاشو از سامسونگ یا شرکت‌های دیگر. البته باید خاطرنشان کنیم که برنامه Flip Your Flip در حال حاضر فقط برای مشتریان آمریکایی قابل‌دسترس است.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار