دوربین ها

۵ دوربین برتر سال ۲۰۲۰ با صفحه نمایشگر بزرگ

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر قصد خرید دوربین عکاسی با صفحه نمایشگر بزرگ را دارید، ما در این پست بهترین دوربین‌های بازار از برندهای معتبر سازنده با نمایشگر بزرگ را معرفی کرده‌ایم.

بهترین دوربین به صورت کلی: Sony Cyber-shot DSC-RX100

بهترین دوربین به صورت کلی: Sony Cyber-shot DSC-RX100

شرکت سونی با معرفی کردن مدل RX100 در این زمینه از بقیه رقبا پیشی گرفته است چون کیفیت تصاویر ثبت شده با این دوربین بی نظیر است. این دوربین از سنسور یک اینچی Exmor CMOS برخوردار است و به خاطر همین نسبت به یک دوربین معمولی نور و جزئیات بیشتری را ثبت و ضبط میکند، ISO این دوربین هم بین ۱۲۵ تا ۶۴۰۰ است.

این دوربین از لنز Carl Zeiss Vario-Sonnar T بهره میبرد که میتواند تا ۳٫۶ برابر تصاویر را بزرگنمایی کند. تصاویر ثبت شده از طریق این لنز نویز بسیار کمی دارند و شما میتوانید عکس های ثبت شده را با فرمت JPEG یا به صورت خام ذخیره کنید. این دوربین میتواند با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و با کیفیت ۱۰۸۰ فیلمبرداری کند و شما میتوانید فیلم های ضبط شده را روی صفحه نمایش سه اینچی این دوربین نیز تماشا کنید. این صفحه نمایش LCD از نوع Xtra Fine LCD است و رزولوشن نسبتا بالایی دارد.

متاسفانه این دوربین از وای فای پشتیبانی نمیکند ولی خب این مسئله بستگی به نیاز های شما هم دارد چون ممکن است احتیاجی به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها به صورت آنی نداشته باشید، در این صورت این مسئله به صورت کلی برای شما نکته منفی نخواهد بود. ابعاد این دوربین ۲٫۲۹ x 1.41 x 4 اینچ است و طراحی جمع و جوری دارد. در نهایت کیفیت بالای تصاویر ثبت شده توسط این دوربین باعث شده که ارزش خرید آن بالا برود.

بهترین دوربین از لحاظ میزان زوم: Nikon COOLPIX B700

بهترین دوربین از لحاظ میزان زوم: Nikon COOLPIX B700

 

پیدا کردن دوربین هایی که صفحه نمایش بزرگی دارند کار ساده ای نیست چون بیشتر دوربین ها صفحه نمایش های معمولی و استانداردی دارند، در عین حال پیدا کردن دوربینی که هم صفحه نمایش بزرگی داشته باشد هم قابلیت زوم بالایی داشته باشد واقعا کار دشواری است. بنابراین بهترین گزینه ای که در این زمینه وجود دارد مدل COOLPIX B700 است.

نسبت به مدل قبلی خودش این دوربین پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته است و فقط میزان زوم اپتیکال آن ارتقا پیدا کرده و به ۶۰x رسیده است بنابراین شما میتوانید به راحتی از طریق این دوربین کوچکترین جزئیات را نیز به تصویر بکشید. همچنین این دوربین از ویژگی زوم دیجیتال بهینه سازی شده هم برخوردار است، در واقع این ویژگی میزان قابلیت زوم دروبین را دو برابر میکند و به ۱۲۰x میرساند.

صفحه نمایش این دوربین ۳ اینچی و از نوع Vari-Angle LCD است که رزولوشن نسبتا بالایی هم دارد. همچنین این دوربین از وای فای، NFC و بلوتوث هم پشتیبانی میکند بنابراین شما میتوانید برنامه Snapbridge را دانلود کرده و از راه دور با دوربین کار کنید.

این دوربین یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی از نوع CMOS دارد و از تکنولوژی لرزش گیر هم برخوردار است. شما میتوانید عکس های ثبت شده را به صورت خام نیز ذخیره سازی کنید ت از این طریق کیفیت تصاویر دست نخورده باقی بمانید و ویرایش کردن آنها آسان تر شود. این دوربین میتوانید با سرعت های ۲۵ یا ۳۰ فریم در ثانیه و با کیفیت ۴k (رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰) فیلمبرداری کند. در کل قابلیت زوم و فوکوس این دوربین بهترین ویژگی های آن هستند.

بهترین دوربین از لحاظ مقاومت در برابر آب: Fujifilm FinePix XP120

بهترین دوربین از لحاظ مقاومت در برابر آب: Fujifilm FinePix XP120

 

این دوربین در هر شرایطی عملکرد خوبی از خود نشان میدهد و قیمت مناسبی هم دارد. شما میتوانید تا عمق ۵۰ متری در آب و در دمای منفی ۱۳ درجه نیز از این دوربین استفاده کنید. همچنین این دروبین در برابر شوک الکتریکی و گرد و غبار نیز مقاوم است و حتی اگر از ارتفاع ۵ متری هم سقوط کند مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد بنابراین اصلا هیچگونه نگرانی در زمینه مقاوم بودن این دوربین نداشته باشید.

عملکرد این دوربین در دیگر زمینه ها هم قابل قبول است. این دوربین ۱۶٫۴ مگاپیکسلی از یک سنسور CMOS برخوردار است و به خاطر همین تصاویر ثبت شده از طریق آن کیفیت بالایی دارند. این دوربین از لرزش گیر هم برخوردار است. این دوربین میتواند با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و با کیفیت ۱۰۸۰ فیلمبرداری کند. همچنین شما میتوانید فیلم ها و عکس های ثبت شده را از طریق صفحه نمایش سه اینچی این دوربین تماشا کنید.

بهترین دوربین از لحاظ صفحه نمایش: Samsung Galaxy Camera 2

بهترین دوربین از لحاظ صفحه نمایش: Samsung Galaxy Camera 2

صفحه نمایش این دوربین ۴٫۸ اینچی است و هر اینچ آن ۳۰۸ پیکسل را در خود جای داده است. شما میتوانید تصاویر و فیلم های ثبت شده توسط دوربین را روی این صفحه نمایش ببینید و از شفافیت و وضوح بی نظیر آن نهایت بهره را ببرید.

سنسور این دوربین ۱۶٫۳ مگاپیکسلی و از نوع CMOS است. میزان زوم اپتیکال این دوربین ۲۱x است و سرعت پردازنده چهار هسته ای این دوربین نیز ۱٫۶ گیگا هرتز است. این دوربین بر پایه سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۳ است. انتظار میرفت که این دوربین بر پایه نسخه های جدیدتر سیستم عامل اندروید مانند ۴٫۴ یا ۴٫۵ باشد ولی خب این اتفاق رخ نداده است. قابل ذکر است که نسخه قدیمی سیستم عامل اندروید در زمینه صرفه جوی در مصرف باتری عملکرد بسیار خوبی دارد.

این دوربین از وای فای هم پشتیبانی میکند و شما میتوانید تصاویر و فیلم های ثبت شده را با به صورت آنی با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید. در صوت خرید این دوربین شما ۲ گیگابایت فضای خالی در برنامه Dropbox دریافت خواهید کرد و در صورتی که گوشی مدل گلکسی داشته باشید این فضای خالی به ۵۰ گیگ ارتقا پیدا خواهد کرد.

بهترین دوربین با ارزش خرید بالا: Canon PowerShot ELPH 360

بهترین دوربین با ارزش خرید بالا: Canon PowerShot ELPH 360

این دوربین مانند مدل های قبلی ویژگی های متعددی ندارد و در حد و اندازه های آنها نیست ولی خب قیمت پایین آن باعث میشود که این کم و کاستی ها تا حدودی جبران شوند و ارزش خرید آن افزایش پیدا کند. این دوربین یک سنسور ۲۰٫۲ مگاپیکسلی از نوع CMOS دارد و از پردازنده تصاویر DIGIC 4+ نیز بهره میبرد. ترکیب این دو تکنولوژی باعث شده که این دوربین تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت و ضبط کند و از دیگر مدل های ذکر شده پیشی بگیرد. همچنین این دوربین میتواند با کیفیت ۱۰۸۰ فیلمبرداری کند و میزان زوم اپتیکال آن نیز ۱۲x است و از لرزش گیر اپتیکال هم برخوردار است.

میزان ISO این دوربین به ۳۲۰۰ محدود شده است و به خاطر همین محدودیت این دوربین در محیط های کم نور عملکرد خوبی ندارد ولی خب باید در نظر داشته باشید که در این بازه قیمتی چنین کم و کاستی هایی وجود دارند. صفحه نمایش این دوربین سه اینچی است و ممکن است در نگاه اول به اندازه کافی بزرگ به نظر نرسد ولی خب در نظر داشته باشید که ابعاد دوربین ۳٫۹۲ x 2.28 x .9 اینچ است و در مقایسه با این ابعاد صفحه نمایش واقعا بزرگ است. این دوربین از وای فای و NFC هم پشتیبانی میکند و شما میتوانید تصاویر و فیلم های ثبت شده را از طریق این روش ها در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

علاقه‌مند به خرید دوربین هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار