اخبار فناوریشیائومیموبایل

مشخصات و تصاویر Redmi 10 فاش شد : دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تأیید شد

تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند Redmi 10  از شیائومی به طور تصادفی توسط خرده فروشان سنگاپور به بیرون درز کرده است. این وب سایت در حال حاضر با مشکل نمایش لیست‌ها مواجه است، اما سایر وب سایت‌ها موفق به جمع آوری تمام اطلاعات مانند مشخصات و تصاویر رسمی شده‌اند.

این گوشی دارای چهار دوربین در پشت است که دوربین اصلی آن دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسل است. همچنین با طرحی که توسط Mi 10 Ultra معرفی شد همخوانی دارد: یک قسمت نقره‌ای برجسته در اطراف مهمترین دوربین.

Redmi 10 مجهز به چیپست Helio G88 است که اخیرا توسط Mediatek معرفی شده است. این پردازنده هشت هسته دارد و دو واحد Cortex-A75 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کند. این دستگاه در سنگاپور با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

در جلو، یک ال سی دی ۶.۵ اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز داریم. یک سوراخ ناچ در مرکز آن برای دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد و هیچ اثر انگشتی در زیر پنل وجود ندارد، سنسور اثر انگشت در زیر کلید پاور قرار دارد که ارتقاء بیشتری نسبت به Redmi 9 و سنسور عقب آن دارد.

 

دوربین اصلی در پشت با یک دوربین عکاسی اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری ماکرو و عکسهای پرتره بهتر همراه است. سایر مشخصات شامل MIUI 12 در کنار اندروید ۱۱، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی و جک ۳.۵ میلی متری صدا است.

Redmi 10 با قیمت SGD ۲۴۹ معرفی شده که حدود ۱۸۵ دلار است، اگرچه مشخص است که قیمت‌ها بر اساس منطقه متفاوت است. تاریخ عرضه‌ای در دست نیست، اما هنگامی که گوشی وارد بازار می‌شود، در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی در دسترس خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار