اخبار فناوریسامسونگموبایل

Galaxy M22 ،Galaxy A12s سامسونگ چندین گواهینامه دریافت می‌کنند

جدیدترین گوشی‌های هوشمندی که سامسونگ در شرف معرفی است، Galaxy M22 و Galaxy A12s است که گواهینامه‌های بلوتوث تازه صادر شده آنها را نشان می‌دهد.

Samsung Galaxy M22 نیز توسط NBTC تایلند با شماره مدل SM-M225FV تأیید شده‌است. ما از قبل می‌دانیم که این گوشی دارای یک چیپست Helio G80 و یک گزینه رم 4 گیگابایتی دارد، به لطف ورود به سایت Geekbench این موارد آشکار شده‌است.

ادعاهایی وجود دارد که گلکسی A22 با مارک تجاری جدیدی با نام Galaxy F22 نیز در هند به فروش می‌رسد.

Galaxy A12s احتمالا یک بروزرسانی جزئی نسبت به Galaxy A12 است که آن را تبدیل به یک گوشی رده اقتصادی کرده و در مرز یک گوشی هوشمند سطح پایین قرار می‌دهد.

ما به لطف لیست کنسول Google Play که قبلا درز کرده، می‌دانیم نام آن Galaxy A12s است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار