اخبار فناوریردمیشیائومیموبایل

شیائومی ردمی نوت 10T به‌عنوان مدل ری‌برند ردمی نوت 10 5G راهی بازار شد

پیش‌تر و در ماه مارس امسال شیائومی از سری ردمی نوت 10 در کشور هندوستان و بازارهای جهانی رونمایی کرد. تاکنون سری ردمی نوت 10 شامل 6 اسمارت‌فون مختلف با اسامی ردمی نوت 10، ردمی نوت 10S، ردمی نوت 10 5G، ردمی نوت 10 پرو، ردمی نوت 10 پرو مکس و ردمی نوت 10 پرو 5G است. ردمی نوت 10 پرو 5G صرفا در بازار چین قابل دسترس است؛ اما به‌زودی تحت‌عنوان پوکو X3 GT در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد. ردمی نوت 10 5G در کلیه بازارها قابل دسترس نیست. به‌عنوان مثال این دستگاه در بازار هندوستان عرضه نشد؛ اما شیائومی به سرعت این مشکل را برطرف کرد و پس از اعمال بازطراحی جزئی این هندست را تحت‌عنوان پوکو M3 پرو 5G عرضه نمود. اکنون کمپانی چینی عرضه اسمارت‌فون ردمی نوت 10T در بازار روسیه را آغاز کرده است. البته این هندست کماکان ورژن ری‌برند شده ردمی نوت 10 5G به‌شمار رفته و از مشخصاتی مشابه نظیر تراشه Dimensity 700 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد.

مشخصات اسمارت‌فون ردمی نوت 10T 5G

ردمی نوت 10T 5G به‌همراه یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2400×1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتزی روانه بازار روسیه شده است. این پنل از نرخ نوسازی تطبیقی پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار گوشی بسته به محتوای در حال پخش روی نمایشگر می‌تواند میان حالات 30، 50، 60 و 90 هرتزی به‌صورت دینامیکی تغییر وضعیت دهد. بعلاوه حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز نمایشگر از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند.

در بخش داخلی نیز این اسمارت‌فون مجهز به پردازنده Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک است. این تراشه 8 هسته‌ای مجهز به 2 هسته کورتکس A76 با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته کم‌مصرف کورتکس A55 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی Mali G57 تعبیه شده درون این تراشه مسئولیت پردازش تمامی امور گرافیکی را بر عهده دارد. این هندست مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حداکثر 64 گیگابایت حافظه‌داخلی UFS 2.2 است. بعلاوه ردمی نوت 10T 5G با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار می‌شود.

 

مشخصات دوربین و امکانات ردمی نوت 10T

از جنبه مشخصات اپتیکی، اسمارت‌فون ردمی نوت 10T مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی است. این ماژول به‌همراه یک فلاش LED بر روی پنل پشتی گوشی تعبیه شده است. ماژول دوربین شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی دستگاه مستقر شده و امکان برقراری تماس‌های ویدیویی را فراهم می‌کند.

انرژی موردنیاز ردمی نوت 10T از طریق یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی تامین می‌شود. همچنین این هندست مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی بوده و از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، گواهی‌نامه صوتی Hi-Res، درگاه مادون‌قرمز و پورت USB Type-C جهت شارژ باتری برخوردار است. امکانات ارتباطی گوشی شامل 5G، 4G، قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت، وای‌فای 2 بانده با فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز، بلوتوث 5.1، GPS، AGPS، Galileo و گلوناس است. بعلاوه ردمی نوت 10T از اتصال NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

این هندست صرفا با یک پیکره‌بندی حافظه و برچسب قیمتی 19990 روبل (تقریبا معادل با 276 دلار) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع Gizchina
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار