اخبار فناوریموبایلهوآوی

بخشی از مشخصات سری هواوی میت ۶۰ و P60 لو رفت

چند ماه قبل هواوی از سری میت ۵۰ رونمایی کرد و به نظر می‌رسد جانشین این گوشی‌ها تا اواخر تابستان سال آینده معرفی نخواهند شد. با این وجود، از حالا روند انتشار شایعات در مورد این گوشی‌ها آغاز شده است. یکی از افشاگران اعلام کرده که گوشی‌های سری هواوی میت ۶۰ همراه با نسخه‌ی ۴G چیپست‌ کوالکام راهی بازار می‌شوند و از سوی دیگر بخشی از مشخصات سری هواوی P60 هم لو رفته است.

این افشاگر مدعی شده که یک یا چند مدل از گوشی‌های سری هواوی P60 مجهز به نسخه‌ی ۴G چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هستند. اگر اطلاعات ارائه شده از طرف این افشاگر صحت داشته باشد، ظاهرا به زودی تولید انبوه این گوشی‌ها آغاز می‌شود. از سوی دیگر، احتمال بهره‌گیری یک یا چند مدل از گوشی‌های سری هواوی میت ۶۰ از نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مطرح شده است. برای یادآوری باید بگوییم که هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا، امکان استفاده از چیپست‌های ۵G را در اختیار ندارد و همچنین دیگر مانند سال‌های گذشته نمی‌تواند تراشه‌های پیشرفته‌ی اختصاصی را تولید کند.

 

هواوی برای گوشی میت ۵۰ از قابلیت دیافراگم متغیر دوربین استفاده کرده و ظاهرا این مشخصه قرار است به گوشی هواوی P60 هم راه پیدا کند. در ضمن احتمال بهره‌گیری از دوربین تله‌فوتو با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی هم مطرح شده است. مدتی قبل تصویر رندر این گوشی منتشر شد که در بالای این پاراگراف می‌توانید تصویر موردنظر را ببینید. این گوشی از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد و ماژول دوربین آن بار دیگر به شکل دو دایره‌ی متصل به یکدیگر خواهد بود. در دایره‌ی فوقانی دو دوربین اصلی تعبیه شده و در دایره‌ی پایینی شاهد فلش LED و دوربین سوم هستیم.

به احتمال زیاد مانند سال‌های گذشته، سری هواوی P60 از چند گوشی تشکیل شده ولی فعلا فقط بخشی از مشخصات مدل استاندارد این خانواده فاش شده است. احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از گوشی‌های سری P60 فاش می‌شود.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار