اخبار فناوریکامپیوتر

ایسوس از یک کیس جدید گیمینگ رونمایی کرد

احتمالا با ورژن سفید محصولات ایسوس آشنا باشید و کارت‌گرافیک آن را دیده باشید. حالا ایسوس کیس ROG Strix Helios خود را در یک نسخه سفید نیز عرضه کرده است. این کیس آمده است تا با ظاهر زیبای سفید رنگ خود نمای زیبایی به هر سیستم کامپیوتری بدهد. کیس گیمینگ از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است به گونه‌ای که فریم آن آلومینیومی ‌بوده و در سه سمت چپ و راست و جلوی آن از شیشه استفاده شده است. این کیس قادر به پشتیبانی از سایز استاندارد مادربرد‌های ATX است.

کیس جدید ایسوس همچنین با استفاده از نور‌های Aura Sync RGB تزئین شده است که به خصوص هنگام روشن شدن در شیشه جلو که طراحی زیبایی دارد چشم ‌نواز خواهد بود. این روشنایی را هم می‌توان با دکمه مخصوص تعبیه شده در کیس کنترل کرد و هم می‌توان از نرم افزارAura   استفاده کرد. یکی از مهمترین نکاتی که ایسوس در ساخت این کیس به آن توجه داشته است، خنک کنندگی است. به گونه ای که فضا‌های زیادی برای قرار گرفتن سیستم کولینگ از جمله فن‌ها تعبیه شده است.

ورژن سفید کیس ROG Strix Helios

همانطور که گفتیم ورژن سفید کیس ROG Strix Helios می‌تواند از سایز استاندارد مادربرد‌های ATX پشتیبانی کند. از این رو می‌توانید از چندین کارت‌گرافیک سایز استاندارد استفاده کنید. شما می‌توانید کارتهای گرافیک را به صورت عمودی و افقی در این کیس قرار دهید. اگر کارتها را به صورت عمودی قرار دهید می‌توانید تا 2 کارت‌گرافیک را با هم استفاده کنید اما اگر کارتهای گرافیک را به صورت افقی نصب کنید می‌توانید تا 3 کارت‌گرافیک را با هم استفاده کنید. با توجه به بزرگ بودن این کیس شما می‌توانید خنک کننده‌هایی با حداکثر ارتفاع 190 میلی‌متری برای پردازنده استفاده کنید. همچنین می‌توانید پاور‌ی با حداکثر طول 220 میلی‌متر را نصب کنید. به این ترتیب می‌توانید قدرتمند ترین سخت‌افزار‌های بازار را در این کیس قرار دهید.

ورژن سفید کیس ROG Strix Helios قابلیت پشتیبانی از سه فن 140 میلی‌متری و یا 120 میلی متری در جلوی کیس را دارد. همچنین می‌توانید دو فن 140 میلی‌متری و یا 120 میلی‌متری را در سقف کیس نصب کنید. بخش پشتی کیس نیز قابلیت پذیرش یک فن 140 میلی‌متری و یا یک فن 120 میلی‌متری را دارد. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که کیس شما همواره خنک خواهد ماند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار