اخبار فناوریموبایلهوآوی

هواوی دوربین سلفی دوگانه Y8s را تایید کرد

پس از اینکه ماه گذشته اطلاعاتی در مورد مشخصات Y8s هواوی منتشر شد، امروز این دستگاه به صورت رسمی در وب‌سایت هواوی اردن قرار گرفت. این گوشی دارای پنل ال‌سی‌دی ۶٫۵ اینچی با کیفیت +FullHD می‌باشد و دارای یک ناچ کوچک می‌باشد که ۲ دوربین سلفی را در خود جای داده است. سنسور اصلی ۸ مگاپیکسل با f/2.0 و سنسور دیگری ۲ مگاپیکسل با f/2.4 است. در پشت گوشی نیز هواوی از دوربین دوگانه استفاده کرده است. سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل با f/1.8 و سنسور ثانویه مانند سنسور ۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی است. چینش سنسورهای دوربین پشت به‌ صورت عمودی می‌باشد و یک فلاش ال‌ای‌دی نیز در زیر آنها قرار گرفته است.

Y8s هواوی دارای ۴ گیگابایت رم و پردازنده Kirin 710 می‌باشد و در ۲ ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از میکرو اس‌دی عرضه می‌شود. باتری این دستگاه ۴۰۰۰mAh ظرفیت دارد و به‌وسیله درگاه میکرو یواس‌بی شارژ می‌شود. متاسفانه سیستم عامل دستگاه چندان ایده‌آل نیست و هواوی از اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9.1 در این گوشی استفاده کرده، اما نکته مثبت آن وجود خدمات گوگل بر روی گوشی می‌باشد. قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار