اخبار فناوریگوگلموبایل

گوشی تاشوی pixel از صفحه نمایش شیشه‌ای فوق العاده نازک برند سامسونگ استفاده خواهد کرد

انتظار می‌رود که به زودی گوگل Pixel 5a ،6 و 6 Pro به بازار عرضه شود، اما یکی از دستگاه‌هایی که در کانون توجه قرار گرفته، گوشی تاشوی pixel است. همانطور که ممکن است برخی از شما شنیده باشید، گفته می‌شود که گوگل در حال کار بر روی یک گوشی تاشوی pixel است که اکنون طبق گزارشی از The Elec، می‌تواند از صفحه نمایش سامسونگ استفاده کند.

این گزارش ادعا می‌کند که ظاهرا سامسونگ شرکتی خواهد بود که صفحه نمایش شیشه‌ای فوق العاده نازک را برای گوگل ارائه می‌دهد. این موضوع  خیلی تعجب آور نیست زیرا سامسونگ به شدت در زمینه فناوری گوشی‌های تاشو رو به جلو است، بنابراین اگر کسی بخواهد نمایشگرهای تاشو را تأمین کند، قطعا همین شرکت خواهد بود.

متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد گوشی تاشوی pixel ادعا شده اما هنوز شناخته نشده است، اما شایعه شده است که این گوشی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. با فرض صحت این واقعیت و آنچه در مورد گوشی‌های Pixel آینده می‌دانیم، فقط می‌توانیم حدس بزنیم که این Pixel تاشو ممکن است از چیپست سفارشی گوگل استفاده کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار