دستگاه های چاپلوازم الکتریکیلوازم جانبی کالای دیجیتال

۵ مدل چاپگر ارزان در بازار برای مصارف خانگی و دفتری

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

پرینترهای امروزی بهترین کیفیت و بهترین امکانات را فراهم می‌کنند و در بین مدل‌های ارزان ‌قیمت بازار می‌توان محصولات ارزنده‌ای یافت. امکانات عالی از سوی برندهای مطرحی مانند اچ پی، کانن و سامسونگ ارائه شده‌اند که در دنیای کنونی مزیت‌های عالی به حساب می‌آیند.

علاوه بر قابلیت پرینت صفحات، پرینترهای کنونی قابلیت‌هایی مانند اسکن، فکس و کپی را نیز فراهم می‌کنند که ارزش آن‌ها را دوچندان می‌کند. بعضی از محصولات که برندهای معتبر عرضه شده‌اند قابلیت اسکن رنگی را نیز دارند که رزولوشن آن‌ها در حد عالی است. علاوه بر این، قابلیت کپی پرینترهای کنونی نیز از جمله امکانات بی‌نظیر آن‌ها است.

پرینترها در دو نوع جوهر افشان و لیزری وجود دارند و به دلیل فناوری ساخت پرینترهای لیزری، سرعت چاپ آن‌ها بیشتر است. پرینترهای جوهر افشان نیز در چاپ عکس‌های رنگی کاربرد دارند چرا که کیفیت چاپ رنگی آن‌ها بهتر است.

در این مطلب بهترین مدل‌های پرینتر ارزان با امکانات عالی را معرفی می‌کنیم.

کیفیت برتر از برند معتبر

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130a

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130a

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت عالی
  •  چاپ لیزری و پرسرعت
  • کاربری چند کاره
  • گنجایش سینی بالا

نقاط ضعف

  • نبود سیستم تغذیه خودکار ADF

پرینتر‌های اچ پی بهترین و باکیفیت‌ترین پرینترهای بازار هستند که امتحان خود را در سال‌های اخیر پس داده‌اند. پرینترهای این برند با کیفیت چاپ عالی و قابلیت‌های اضافی متعدد شناخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به عنوان یک ماشین چاپ همه کاره تلقی کرد.

مدل LaserJet Pro MFP M130a این برند از جمله چاپگرهایی است که با قابلیت کارایی همه کاره ساخته شده است و این محصول دارای قابلیت چاپ، اسکن و کپی است که برای هر کاربر رایانه وجود این سه قابلیت مهم و ضروری است. فناوری چاپ این محصول لیزری است و وزن آن ۹.۱ کیلوگرم است و ابعاد آن به ۳۸۷*۴۸۲*۳۹۸ میلی‌متر می‌رسد.

این محصول برای راحتی کاربر طراحی شده است و سایز کاغذ استفاده شده برای آن نوع A4 است. با این حال، می‌توان کاغذهایی با سایز A5 و A6 و سایر سایزها را در این محصول چاپ کرد.

انواع کاغذها در این چاپگر همه کاره قابل استفاده است که می‌توان به Label و Photo اشاره کرد. ظرفیت سینی این دستگاه  ۱۵۰ برگ است و برای آن از قابلیت تغذیه خودکار ADF استفاده نشده است.

این محصول عملیات چاپ را با رنگ مشکی انجام می‌دهد و سرعت آن حداکثر ۲۲ برگ در دقیقه است. این محصول رزولوشن چاپ ۶۰۰dpi را فراهم می‌کند و حافظه ذخیره سازی آن ۱۲۸ مگابایت است. توان کار ماهانه این پرینتر در حد عالی و ۱۰ هزار برگ است و قابلیت‌های اسکن و کپی نیز از مزیت‌های عالی آن هستند.

اسکن این پرینتر همه کاره با رزولوشن رنگی ۶۰۰dpi و رزولوشن سیاه سفید ۱۲۰۰dpi ممکن است و قابلیت کپی آن سرعت ۲۲ برگ در دقیقه‌ای دارد. کارتریج این محصول از نوع HP 17A است و ظرفیت چاپ این کارتریج ۱۶۰۰ برگ است.

از قابلیت‌های اضافی این چاپگر می‌توان به صفحه نمایش کنترلی و قابلیت اتصال آن از طریق USB اشاره کرد.

ظرفیت چاپ بالا با کیفیت ساخت عالی

پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M3320ND

پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M3320ND

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت
  • ظرفیت چاپ عالی
  •  رزولوشن عالی

نقاط ضعف

  • نبود قابلیت اسکن و کپی
  • نبود سیستم تغذیه خودکار ADF

پرینترهای سامسونگ کیفیت مناسبی در چاپ ارائه می‌دهند و یکی از محصولات ارزنده و معروف این برند در دسته چاپگرها مدل M3320ND است. این پرینتر کاربری تک کاره دارد و سایز کاغذ استفاده شده در آن A4 است.

وزن این محصول باکیفیت سامسونگ به ۹.۸۴ کیلوگرم می‌رسد و ابعاد آن ۲۶۱*۳۶۵*۳۶۵ میلی‌متر است و فناوری چاپ به کار برده شده در این محصول لیزری است.

مانند سایر محصولات پرینتر سامسونگ، این پرینتر نیز از انواع کاغذ پشتیبانی می‌کند و ظرفیت سینی آن در حد عالی و ۲۵۰ برگی است. قابلیت تغذیه خودکار برای این محصول وجود ندارد و سرعت چاپ این پرینتر در حد عالی و ۳۵ برگ در دقیقه‌ای است.

رزولوشن چاپ این محصول به ۱۲۰۰dpi می‌رسد و حافظه پرینتر آن ۱۲۸ مگابایت است. این پرینتر توان کاری ماهانه تا ۵۰ هزار برگ را دارد و قابلیت چاپ دو رو نیز برای آن فراهم شده است.

از کارتریج مدل MLT-D203S در این پرینتر استفاده شده است که ظرفیت چاپ آن تا ۳۰۰۰ برگ نیز می‌رسد. قابلیت اتصال از نوع USB برای این وجود دارد و پورت اتصال اترنت نیز در آن فراهم شده است. این پرینتر از قابلیت Samsung Mobile Print و Cloud Print بهره می‌برد و از فناوری ECO در آن استفاده شده است تا در مصرف تونر صرفه‌جویی شود.

بهترین کیفیت چاپ از کانن

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX492

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX492

نقاط قوت

  • ساخت باکیفیت از برند معتبر
  • کیفیت چاپ
  •  قابلیت کارایی همه کاره
  •  چاپ رنگی

نقاط ضعف

  • ندارد

اگر به دنبال یک پرینتر همه کاره با قابلیت چاپ رنگی و کارایی عالی هستید، پرینتر کانن مدل MX492 از جمله مدل‌های بی‌نظیر بازار با قیمت مناسب است. این پرینتر قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس را فراهم می‌کند و فناوری چاپ آن از نوع جوهر افشان است.

ظرفیت سینی این پرینتر ۱۰۰ برگ است و قابلیت تغذیه خودکار ADF در آن وجود دارد. ظرفیت ADF این پرینتر ۲۰ برگ است و می‌توان از انواع کاغذ در این پرینتر استفاده کرد.

نوع چاپ این پرینتر رنگی است و سرعت چاپ آن متناسب با پرینترهای جوهر افشان است و به ۴.۴ برگ در دقیقه می‌رسد. گفتنی است، سرعت چاپ سیاه و سفید این محصول تا ۸.۸ برگ در دقیقه نیز می‌رسد.

این پرینتر قابلیت چاپ بدون حاشیه دارد و اسکنر آن رزولوشن اپتیکال ۶۰۰*۱۲۰۰ و رزولوشن عالی دیجیتال ۱۹۲۰۰ دارد. سرعت کپی این چاپگر کانن در حد ۳.۶ برگ در دقیقه است و قابلیت فکس نیز برای آن فراهم است که سرعت آن ۳۳.۶ کیلوبیت در ثانیه است.

نوع کارتریج این پرینتر CL-245 یا CL-246 است و صفحه نمایش نیز برای آن فراهم شده است. قابلیت اتصال این محصول از نوع USB است که مزیت عالی آن قابلیت ارتباط از طریق وای‌فای است.

بهترین پرینتر لیزری از کانن

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys LBP6030B به همراه تونر

پرینتر لیزری کانن مدل i-Sensys LBP6030B به همراه تونر

نقاط قوت

  •  برند معتبر
  • چاپ سریع لیزری
  •  کیفیت چاپ عای

نقاط ضعف

  • نبود قابلیت اسکن و کپی

پرینتر لیزری کانن از جمله بهترین پرینترهای لیزری بازار است که وزن ۵ کیلوگرمی دارد و ابعاد آن ۱۹۹*۲۴۹*۳۶۴ میلی‌متر است. این محصول با فناوری چاپ لیزری ساخته شده است و کاربری آن تک کاره است.

سایز کاغذ پرینت این محصول A4 است و علاوه بر این، می‌توان کاغذهایی مانند A5 و B5 را نیز در آن استفاده کرد. ظرفیت سینی این پرینتر ۱۵۰ برگ است و نوع چاپ آن تک رنگ است.

سرعت چاپ این پرینتر ۱۸ برگ در دقیقه است و رزولوشن چاپ آن به ۶۰۰*۶۰۰ می‌رسد. این پرینتر دارای حافظه ۳۲ مگابایتی است و توان کار ماهانه آن ۵۰۰۰ برگ است.

کارتریج مدل ۷۲۵ در این پرینتر استفاده شده است و ظرفیت چاپ این کارتریج در حد عالی و ۱۶۰۰ برگ است.

بهترین پرینتر لیزری سامسونگ

پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress SL-M2825ND

پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress SL-M2825ND

نقاط قوت

  • سرعت چاپ عالی
  • ظرفیت بالای کارتریج
  •  پشتیبانی از اندازه‌های مختلف کاغذ
  • ظرفیت سینی بالا

نقاط ضعف

  • نبود قابلیت اسکن و کپی

2825ND یکی از بهترین و معروف‌ترین پرینترهای این برند است که وزن ۷.۴ کیلوگرمی دارد و کاربری آن تک‌کاره است. این پرینتر از سایزهای مختلف کاغذ مانند A4 و A5 پشتیبانی می‌کند و ظرفیت سینی ۲۵۰ برگ است.

این محصول چاپ تک رنگ دارد و سرعت آن متناسب با پرینترهای لیزری و مقدار ۲۸ برگ در دقیقه است. رزولوشن چاپ فراهم شده توسط این پرینتر ۶۰۰*۴۸۰۰ است و حافظه پرینتر آن ۱۲۸ مگابایت است.

توان کاری این محصول ۱۲ هزار برگ در ماه است و امکان چاپ دو رو نیز برای آن فراهم شده است.

کارتریج این محصول سامسونگ از نوع MLT-D 116L یا ۱۱۶S است که ظرفیت برگ آن ۱۵۰۰ برگ و حداکثر برگ قابل چاپ آن ۲۵۰۰ برگ است. این محصول از طریق USB قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد و با توجه به قیمت آن کیفیت عالی دارد.

علاقه‌مند به خرید پرینتر لیزری هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار