اخبار فناوریال جی

ال جی برای ایرباد جدیدش جعبه خودتمیزشونده درنظر گرفت

ال جی ایرباد جدیدی تولید کرده است که جعبه آن از سیستمی با نور فرابنفش بهره می‌برد و باکتری‌ها را از بین می‌برد. دو ایرباد جدید از سوی ال‌جی معرفی شده که با شماره مدل‌های HBS-FN4 و HBS-FN6 شناخته می‌شوند. مدل دوم این ایربادها، به‌سبب ویژگی جدیدی که به‌همراه دارد مدلی خاص به‌شمار می‌رود.

با ایرباد جدید ال جی یک جعبه برای شارژکردن آن عرضه خواهد شد که از تکنولوژی UVnano برای از بین بردن باکتری‌های موجود برروی ایرباد استفاده می‌کند. طبق تحقیقات انجام شده، تابش فرابنفش می‌تواند 99.9 درصد باکتری‌ها را نابود کند. علاوه‌براین، ال‌جی تلاش کرده است تا کفیت صدای خروجی را نیز در این ایربادها بهبود بخشد. این اتفاق با همکاری ال‌جی و شرکت Meridian Audio تحقق یافته است. گویا صدای خروجی این ایربادها بسیار نزدیک به صدای واقعی‌ست و به‌سبب استفاده از تکنولوژی HPS شرکت Meridian Audio محقق شده است.

در هر دو این ایربادها از اکولایزرهای طبیعی، فراگیر، تقویت‌کننده بیس و تقویت‌کننده تریبل استفاده شده است. همچنین توسط حالت Ambient Sound نیز امکان شنیدن صدای محیط به‌خوبی فراهم شده است. ال‌جی معتقد است که ایربادهای جدیدش با هر بار شارژ کردن تا 6 ساعت به‌طور کامل فعالیت می‌کنند. این ایربادها همچنین به قابلیت شارژ سریع نیز مجهز هستند و گویا اگر 5 دقیقه در معرض شارژ سریع قرار بگیرند، تا یک ساعت کار خواهند کرد. اگر ویژگی‌های جعبه شارژر را نیز درنظر بگریم، می‌توان انتظار داشت که می‌شود تا 18 ساعت با این ایربادها به موسیقی گوش داد.

به‌نظر می‌رسد که این ایربادها قرار است در ماه ژوئیه در رنگ‌بندی‌های سفید و سیاه به بازار آمریکا و اروپا وارد خواهند شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت این ایربادها در دست نیست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار