خودرو

تسلا مدل Y با هفت صندلی در اوایل سه‌ماه‌ی چهارم امسال به بازار عرضه می‌شود

بله، تسلا مدل Y تا هفت صندلی را پشتیبانی می‌کند اما این سازنده‌ی اتومبیل‌های برقی در حال حاضر این شاسی‌بلند را فقط با پنج صندلی تولید می‌کند ولی چه زمانی ما مدل هفت صندلی را خواهیم دید؟ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید:

احتمالا در اوایل سه‌ماه‌ی چهارم

رییس تسلا دوشنبه در توییتی بیان کرد که انتظار دارد مدل هفت صندلی در شروع سه‌ماهه‌ی چهارم وارد مرحله‌ی تولید شود یعنی این مدل در ماه اکتبر به بازار می‌آید. سه‌ماهه‌ی چهارم از اول اکتبر شروع می‌شود و تا پایان سال ادامه می‌یابد.

چگونگی برنامه‌ریزی تسلا برای تولید مدل Y با هفت صندلی هنوز مشخص نیست. مدل Y اندازه‌ی خیلی بزرگی ندارد که این موضوع ما را به سمت گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر نصب صندلی‌های رو به عقب می‌کشاند. این کار جای پای بیشتری را برای مسافران ردیف سوم فراهم می‌کند. این شرکت سال‌ها قبل سدان مدل S را با صندلی‌های رو به عقب ارائه کرد که می‌توانست دو کودک را در قسمت عقبی اتومبیل جای دهد بنابراین تسلا در این کار سابقه دارد.

تسلا در حال حاضر بیشتر بر روی افزایش تولید مدل Y متمرکز است. در اوایل این ماه یک ایمیل لو رفته از ماسک نشان می‌داد که افزایش تولید اولویت اصلی برای شرکت است و ماسک از نیروی‌های خود خواسته است تا هرگونه وقفه در کار را به حداقل برسانند تا خطاهای پس از تولید به کمترین میزان برسد.

با این حال برخی نشانه‌ها حاکی از آن هستند که شاید تقاضا برای مدل Y به اندازه‌ی تصور تسلا قوی نباشد. این شاسی‌بلند برقی در حال حاضر بخشی از برنامه‌ی ارجاع این خودروساز است که همیشه تسلا گفته است که هدفش از آن، افزایش تقاضا است. این شرکت قبلاً کارخانه‌ی‌ خود در شهر فرمونت (Fremont) کالیفرنیا را به دلیل دستوراتی مبنی بر در منزل ماندن به خاطر همه‌گیر‌ی ویروس کرونا، دقیقاً در زمان شروع تولید مدل Y تعطیل کرده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار