خودرو

هوندا اودیسه ۲۰۲۱ با تغییرات ظاهری و تکنولوژی بیشتر معرفی شد

هوندا اودیسه ۲۰۲۱ معرفی شد. این مینی ون هوندا از ظاهری جدید، کابین ارتقا یافته و تکنولوژی بیشتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی هوندا مدل فیس لیفتی از مینی ون هوندا اودیسه را معرفی کرد که این خودرو اکنون از ظاهری جدیدتر، تکنولوژی‌ها بیشتر و کابین ارتقا یافته بهره می‌برد. البته هوندا اودیسه ۲۰۲۱ که در بازار ژاپن عرضه می‌شود نسبت به مدلی که در برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده کمی کوچک‌تر است. از این رو احتمالا این تغییرات ظاهری فقط مختص هوندا اودیسه ۲۰۲۱ بازار ژاپن بوده و با مدلی که در بازار آمریکا عرضه می‌شود متفاوت خواهد بود.

مشخصات هوندا اودیسه ۲۰۲۱

هوندا اودیسه 2021

مینی وان هوندا اودیسه ۲۰۲۱ در نمای جلو از یک دماغه جدید و جذاب‌تر بهره می‌برد و جلوپنجره آن نیز به میله‌های افقی مجهز شده و در گوشه‌های بالایی آن نیز چراغ‌های LED به چشم می‌خورد. طراحان این خودروساز ژاپنی برای بخش عقب این خودرو چراغ‌های جدید با ظاهری متفاوت و نواری کرومی در نظر گرفتند.

هوندا اودیسه 2021

این مینی ون به در جانبی کشویی که به صورت برقی و با حرکات دست باز می‌شود مجهز بوده و به واسطه آن سرنشینان فقط با تکان دادن دستان خود در جلوی حسگر در می‌توانند آن را باز کنند. همچنین در پشتی نیز از کنترل‌های حرکتی بهره می‌برد. علاوه بر این، هوندا یک قابلیت ویژه برای افرادی که در حمل و نقل با مشکل مواجه‌اند در نظر گرفته است؛ به واسطه این قابلیت با فشار دادن یک دکمه می‌توان صندلی را از جای خود حرکت دهند تا وارد شدن به این مینی ون آسان شود.

هوندا اودیسه 2021

در کابین هوندا اودیسه شاهد یک صفحه نمایش ۷ اینچی در پشت آمپرها هستیم که با مدل ۳.۵ اینچی قبلی جایگزین شده است. یک صفحه مرکزی ۱۰ اینچی نیز در داشبورد به چشم می‌خورد. سرنشینان عقب نیز از یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی بهره می‌برند.

هوندا اودیسه 2021

این مینی ون در بازار ژاپن از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتر و دو واحد الکتریکی بهره می‌برد که قیمت این مدل ۴۰ هزار و ۵۸۵ دلار است. علاوه بر این یک مدل با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری استاندارد نیز قابل سفارش است که قیمت آن حدود ۳۳ هزار و ۷۸۴ دلار است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار