اخبار فناوریموبایل

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت ؛ معرفی پنج گوشی برتر سال 2020

طی سال‌های اخیر قیمت گوشی‌های هوشمند به طرز باورنکردنی بالا رفتند و در حال حاضر گوشی‌های خوب بازار بسیار گران هستند. اخیرا قیمت آیفون 11 پرو را دیده‌اید؟ درباره 27 میلیون تومان وجه رایج مملکت صحبت می‌کنیم! اگر کسی به خرید بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت فکر می‌کند، احتمالا جز آه و حسرت چیزی ندارد! اما در این مقاله قرار است پنج گوشی اقتصادی را به شما معرفی کنیم که برای بازی مناسب هستند.

اگرچه قیمت بعضی مدل‌های گوشی‌های هوشمند سرسام‌آور است، اما دسته‌ای از تلفن‌های میان‌رده هم وجود دارد که عملکردی در حد پرچم‌داران دارند و قیمت آن‌ها نصف است!

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت در سال 2020

iPhone SE

گوشی های گیمینگ ارزان قیمت - 1

شاید چشم‌هایتان را گرد کنید و بگویید چطور ممکن است یک گوشی با صفحه‌نمایش LCD و ابعاد 4.7 اینچی با رزولوشن پایین که طراحی ساده آن برای سه سال پیش است، به عنوان اولین گزینه ما در فهرست بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت قرار بگیرد!

چون این گوشی یک آیفون است! به همین دلیل! تا امروز همه شما بارها درباره قدرت و عملکرد آیفون شنیده‌اید. اگر بخواهیم واضح صحبت کنیم، باید بگوییم iOS یعنی جایی برای بهترین بازی های موبایل، بنابراین آیفون‌ها همیشه جزو بهترین گوشی های گیمینگ هستند.

آیفون SE جدید ممکن است کمی عجیب باشد (این گوشی در واقع یک آیفون 8 است)، اما یک تفاوت اساسی با مدل قبلی خود دارد و آن هم این است که پردازنده این گوشی A13 Bionic است، یعنی همان قطعه‌ای که در خانواده آیفون 11 وجود دارد. این پردازنده سریع‌ترین و قوی‌ترین پردازنده ساخته شده تا به امروز است و تمام بازی‌های جدید را به راحتی اجرا می‌کند و برای اجرای راحت و روان بازی‌های سال آینده هم به اندازه کافی قدرت دارد.

با وجود قیمت مناسبی که دارد، قطعا یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت خواهد بود.

OnePlus 7T

گوشی های گیمینگ ارزان قیمت - 2

شرکت OnePlus در طول سال‌های اخیر به آرامی تغییر کرده است. شرکتی که پیش‌تر قهرمان بازار گوشی‌های میان‌رده بود، اکنون بهترین گوشی های گیمینگ مورد علاقه ما را تولید کرده است؛ گوشی OnePlus 8 Pro با قیمتی حدود 15 میلیون تومان!

این گوشی عالی است، اما قیمت بالایی دارد. خوشبختانه می‌توانید OnePlus 7T را خریداری کنید که یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت بازار است و واقعا عالی است!

تراشه +Snapdragon 855 به راحتی بازی‌ها را اجرا می‌کند، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و صفحه‌نمایش 6.55 اینچی AMOLED آن با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز برای بازی کردن بی‌نقص است!

Realme X2 Pro

گوشی های گیمینگ ارزان قیمت - 3

یکی از شرکت‌هایی که در تلاش است تاج عملکرد را از OnePlus بگیرد، شرکت Realme است که در سال گذشته بعضی از جذاب‌ترین گوشی‌های موبایل از جمله بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت را تولید کرد.

بهترین آن‌ها Realme X2 Pro است که مشخصات آن تا حد زیادی شبیه به OnePlus 7T است ولی قیمت کمتری دارد و برای خیلی‌ها گزینه جذاب‌تری است. با خرید Realme X2 Pro صاحب یک گوشی موبایل با صفحه‌نمایشی 6.5 اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز می‌شوید که قلب تپنده آن Snapdragon 855+ است و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی بدون شک یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت است.

Samsung Galaxy A90

گوشی های گیمینگ ارزان قیمت - 4

باید صادقانه بگوییم طی سال‌های اخیر توجه زیادی به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ نکردیم، در حالی که این گوشی‌ها به راحتی می‌توانند بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت بازار باشند و با اختلاف بالاتر از بقیه گزینه‌ها، حتی سامسونگ گلکسی S20 اولترا قرار بگیرند و طیف وسیعی از بازار را پوشش بدهند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A90 5G در ابتدای ورودش به بازار این دیدگاه را تغییر نداد. اما حالا می‌توانید به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت به آن نگاه کنید.

نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED، پردازنده Snapdragon 855 با قدرت اجرای بازی‌ها با بالاترین تنظیمات گرافیکی، پشتیبانی از اتصال 5G و طراحی زیبا و جذاب سامسونگ از مواردی است که این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت تبدیل می‌کند.

Black Shark 2

گوشی های گیمینگ ارزان قیمت - 5

تنها گوشی این فهرست که کاملا روی گیمرها تمرکز کرده است. گوشی Black Shark 2 از شرکت خوش‌نام و مطرح شیائومی سبکی خشن و در عین حال دوست‌داشتنی دارد که فقط یک گیمر آن را درک می‌کند و می‌تواند عاشق آن شود. اما این ظاهر غلط‌انداز به همراه سنی که دارد (عرضه در اواسط سال 2019) یعنی می‌توانید یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت را خریداری کنید.

برای پولی که می‌دهید، یک صفحه‌نمایش 6.39 اینچی AMOLED دریافت می‌کنید که خیلی بزرگ نیست. اگرچه این گوشی مثل گزینه‌های دیگر نرخ به‌روزرسانی بالا ندارد، اما نرخ پاسخ‌دهی به لمس آن 240 هرتز و سرعت پاسخ هم 43.5 میلی‌ثانیه است. بلندگوهای استریوی جلوی گوشی هم بسیار جذاب است.

اگرچه پردازنده Snapdragon 855 دیگر جزو گزینه‌های بالارده به حساب نمی‌آید، اما تمایز این گوشی با سایر گوشی های گیمینگ ارزان قیمت این است که سیستم خنک‌کننده مایع دارد. یعنی این گوشی هنگام بازی کردن بسیار خنک‌تر از گوشی‌های دیگر این فهرست خواهد بود و همین باعث می‌شود انتخاب عده زیادی از کاربران باشد.

اوه، نورپردازی RGB هم در این گوشی وجود دارد و همه می‌دانند گیمرها عاشق نورپردازی RGB هستند، مگر نه؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار