اخبار فناوریموبایلوان پلاس

وان‌پلاس ۱۰ پرو شاید چند ماه قبل از عرضه‌ی جهانی راهی بازار چین شود

وان‌پلاس و اوپو هر دو زیرمجموعه‌ی هلدینگ BBK هستند و چند ماه قبل اعلام کردند که در حوزه‌های مختلف بیش از گذشته همکاری بین این دو شرکت افزایش پیدا می‌کند. حالا بر همین اساس، به نظر می‌رسد زمان‌بندی عرضه‌ی گوشی‌های وان‌پلاس مانند اوپو خواهد شد. یکی از افشاگران اعلام کرده که وان‌پلاس ۱۰ پرو اوایل ۲۰۲۲ راهی بازار چین می‌شود و حدود ۲ ماه بعد از آن به دست کاربران دیگر کشورها می‌رسد.

زمان‌بندی ارائه شده برای عرضه‌ی جهانی این گوشی تفاوتی با سال‌های گذشته ندارد و مثلا سال گذشته وان‌پلاس ۹ پرو در ماه مارس (اسفند) برای بازارهای جهانی معرفی شد. اما اینکه وان‌پلاس گوشی‌های خود را در بازار چین زودتر عرضه کند، رویکرد جدیدی محسوب می‌شود. باید خاطرنشان کنیم اوپو معمولا گوشی‌های پرچم‌دار خود را ابتدا به دست کاربران چینی می‌رساند و مدتی بعد آن‌ها را راهی بازارهای جهانی می‌کند.

 

چند ماه قبل مدیرعامل وان‌پلاس اعلام کرد که این شرکت وارد دوران تازه‌ای شده و که در این دوران همکاری وان‌پلاس با دیگر شرکت‌های زیرمجموعه‌ی هلدینگ BBK مانند اوپو افزایش پیدا می‌کند. اما این تغییر در روندها چه معنایی برای وان‌پلاس ۱۰ پرو دارد؟ بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی در چین از رابط کاربری موجود در گوشی‌های اوپو یعنی ColorOS بهره می‌برد ولی در بازارهای جهانی با همان رابط کاربری همیشگی یعنی OxygenOS ارائه خواهد شد.

طی روزهای گذشته به لطف رندرها و مشخصات فاش شده از این گوشی می‌توانیم به ویژگی‌های آن بپردازیم. در پنل پشتی وان‌پلاس ۱۰ پرو یک ماژول دوربین غول‌پیکر دیده می‌شود که تا حدی یادآور طراحی گوشی‌های سری گلکسی S21 است. از بین مشخصات آن می‌توانیم به بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۹۸، نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات اشاره کنیم.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار