اخبار فناوریسامسونگموبایل

سامسونگ صفحه پیش فروش Galaxy Z Fold 3 را باز کرده‌است

پیش از رویداد Samsung Unpacked یازدهم آگوست (۲۰ مرداد)، که باید منجر به رونمایی از Galaxy Z Fold 3 ، Galaxy Z Flip 3 ، Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic شود، سامسونگ وب سایتی راه اندازی کرده که به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد از پیش فروش Galaxy Z Fold 3 لذت ببرند. کسانی که پیش فروش Galaxy Z Fold 3 را رزرو می‌کنند تا ۱۰۰ دلار تخفیف دریافت می‌کنند، این تخفیف شامل یک سال Samsung Care+ رایگان به ارزش ۱۵۵ دلار و یک پیشنهاد ویژه است که می‌توان برای محصولات Galaxy در طول دوره پیش سفارش استفاده شود.

همانطور که Droid-Life اشاره کرده، سامسونگ برای پیش فروش Galaxy Z Fold 3 در سایت پیش فروش خود، نقل قول‌هایی در مورد  گوشی‌های تاشو قبلی خود که از رسانه های اجتماعی برداشته شده بود، استفاده کرده است. به عنوان مثال، مشترک توییتر BowzerJoe نوشت: من دیگر هرگز گشوی معمولی نمی‌خواهم. این یک نظر مثبت و صعودی در مورد دستگاه است.

 

سپس این نظر توسط کاربر Reddit flamo-damo نوشته شده است که می‌گوید: این بدترین گوشی من است. مردم همیشه در مورد آن من را اذیت می‌کنند. اگر بخواهید نقل قول را با ارزش واقعی در نظر بگیرید، ممکن است متوجه نشوید چرا سامسونگ آن را یک نظر مثبت در مورد Galaxy Z Fold 2 می‌داند. ((این بدترین گوشی من است)) یک جمله مثبت از طرف مالک دستگاهی که هنگام تلاش برای جلب رضایت عموم مردم برای خریدن تلفن جدید خود، به اشتراک می‌گذارید.

 

اما این بقیه بیانیه است که نظرها را به طور بالقوه به سمت پیش فروش Galaxy Z Fold 3 جلب می‌کند. به نظر می‌رسد آن خط مردم همیشه مرا در این مورد اذیت می‌کنند، نشان می‌دهد کسانی که گلکسی Z Fold 2 را استفاده می‌کنند به دلیل طراحی تاشو دستگاه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بر اساس مشخصات شایعه شده، Galaxy Z Fold 3 باز می‌شود تا یک صفحه نمایش ۷.۵ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ارائه دهد و صفحه نمایش خارجی Super AMOLED  ۶.۲ خواهد بود. این دستگاه تاشو از Snapdragon 888 SoC با ۱۲ گیگابایت حافظه و ۲۵۶ گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سه گانه در پشت دستگاه می‌تواند شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوکوس خودکار، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید باشد.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود کل دستگاه از باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه کند. اگر به طور جدی به استفاده پیش فروش Galaxy Z Fold 3 فکر می‌کنید، ممکن است بخواهید کمی بیشتر صبر کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار